چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مرحوم حجت الاسلام والمسلمین علی مؤیدی

حوزه/ خبر درگذشت جانگداز حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤیدی قلب مؤمنان آشنا با ایشان را جریحه‌دار کرد. آن مرحوم عالم ربانی، مربی دلسوز و پدر مهربان برای نوجوانان و جوانان مؤمن و انقلابی بابل بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله رجبی در پی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤیدی از اساتید اخلاق حوزه علمیه بابل، پیام تسلیتی صادر کرد که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت جانگداز حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤیدی قلب مؤمنان آشنا با ایشان را جریحه‌دار کرد. آن مرحوم عالم ربانی، مربی دلسوز و پدر مهربان برای نوجوانان و جوانان مؤمن و انقلابی بابل بودند.

برکات ایشان که از مسجد مبارک کاظم‌بیک به سراسر کشور نشر پیدا کرده و در دیگر نقاط کشور الگو گردیده‌ است، صدقه جاریه‌ای برای ایشان خواهد بود.

اینجانب درگذشت ایشان را که عمر مبارک خود را صرف نشر معارف حقه اهل‌بیت علیهم السلام، تربیت نسل جوان و نیروسازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند؛ به محضر مبارک حضرت بقیةالله‌الاعظم ارواحنالتراب‌مقدمه‌الفداء، رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی و خدمت خانواده محترم ایشان و عموم مردم شریف مازندران تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال تنعم به نعمت همنشینی با اصحاب اباعبدالله الحسین علیه السلام و رحمت و مغفرت و علو درجات را برای ایشان و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان خواستارم.

حشره الله مع رسول الله و اهل‌بیته الطاهرین.

محمود رجبی
۱۴۰۲/۰۶/۰۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha