دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ایجاد شغل

برخی فعالان سیاسی و رسانه‌ای با تیتر «تمجید شگفت انگیز امام جمعه شیراز از دولت رئیسی» مدعی شده بودند که حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز از ایجاد ۲۰ میلیون شغل توسط دولت سیزدهم خبر داده، در حالی که این ادعا یک دروغ رسانه‌ای است و به هیچ عنوان واقعیت ندارد.

خبرگزاری حوزه / برخی فعالان سیاسی و رسانه‌ای که خواسته یا ناخواسته در زمین رسانه های معاند و ضد انقلاب بازی می کنند با تیتر «تمجید شگفت انگیز امام جمعه شیراز از دولت رئیسی» مدعی شده بودند که حجت الاسلام والمسلمین سیدابوفاضل رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز روز گذشته ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ در خطبه های نماز جمعه از ایجاد ۲۰ میلیون شغل توسط دولت سیزدهم خبر داده است. پس از آن هم برخی افراد مغرض این دروغ بزرگ را در فضای مجازی نشر دادند، در حالی که این ادعا یک دروغ رسانه‌ای است که به هیچ عنوان واقعیت ندارد و زاییده ذهن و اندیشه بیمار برخی اهالی رسانه است که می‌خواهند هم دولت مردمی که مورد تمجید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت را تخریب کنند و هم تشویش اذهان عمومی.

سخنانی که تحریف شد!

بازخوانی متن و مشاهد فیلم سخنان امام‌جمعه موقت شیراز نشان می‌دهد که او صرفاً به ایجاد یک میلیون شغل توسط دولت اشاره کرده است نه ۲۰ میلیون شغل.

رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز این را می گوید که «انصافا اقدامات عظیمی در دولت سیزدهم رخ داده که به دلیل برخی گرانی‌ها جلوه نمی‌کند، در حالی که گام‌های این دولت از چند دولت گذشته چه در صحنه اقتصادی و سیاسی و چه نظامی بلندتر و اثرگذارتر بوده است؛ ایجاد یک میلیون شغل، ساخت یک میلیون و ۹۰۰ هزار مسکن، راه اندازی مجدد ۳ هزار و ۵۰۰ کارخانه، راه اندازی فاز یازدهم عسلویه و طرح‌ها و اقدامات دیگر که هنر این دولت مردمی است در مدت این دو سال انجام شده است.»

او همچنین به بحث تورم و گرانی هم اشاره کرده و گفته «مهار تورم جزء اولویت دولت است و صاحبان اندیشه به دولت کمک کنند و ارزش پول ملی را بالا ببرند تا موضوع گرانی حل شود.».

رضوی اردکانی این را هم گفته «دولت فعلی هیچ طرحی را رها نکرده و هزاران طرح نیمه تمام را احیا کرده است، اما متاسفانه قلم‌های مسموم شب و روز برای به زمین زدن دولت تلاش می‌کنند

فیلم سخنان امام‌جمعه موقت شیراز

واکنش حجت‌الاسلام رضوی اردکانی

حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی در واکنش به تحریف سخنانش در خطبه های نماز جمعه روز گذشته شیراز می گوید: متاسفانه برخی سایت‌ها به نقل از بنده مطلب ایجاد ۲۰ میلیون شغل در دولت سیزدهم را منتشر کرده‌اند که دروغ است. ویدئوی ضبط شده خطبه ها موجود است و صدا و سیما هم به صورت زنده آن را پخش کرد و بنده هیچ‌گاه چنین سخنی نگفتم.

به گفته امام جمعه موقت شیراز قصد این افراد اشاعه کذب و به دنبال آن تشویش اذهان عمومی است تا جامعه را تحت تاثیر قرار دهند.

حجت‌الاسلام رضوی بر این نکته هم تاکید کرده که همان زمان در رسانه‌های مختلف پاسخ این شایعه‌پراکنی را داده و اجازه نمی‌دهد برخی با ترویج اخبار کذب آرامش مردم را به هم بریزند.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

علی علیزاده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عبدالله IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    59 0
    این دروغ رسانه‌ای را خبرگزاری مهر وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی کلید زد و بعد از چند ساعت متوجه اشتباه وحشتناکش شد و با عذرخواهی اعلام کرد اشتباه تایپی خبرنگار بوده است. رسانه‌های معاند که خبرنگار نمی‌فرستند سخنان امام جمعه موقت یک شهرستان را پوشش خبری دهد؛ آن‌ها معمولاً از اخبار همین رسانه‌های «خودی» ما استفاده یا (سوءاستفاده) می‌کنند. فتأمل!
    • حسینی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      0 0
      امام جمعه موقت شیراز اصلاً این حرف را نزده و متاسفانه این اشتباه فاحش باعث سوءاستفاده افراد مغرض و رسانه های معاند شد.
  • امیر محمد IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    0 0
    چرا این همه دروغگویی، خدایی هست و در آخرت باید جواب داد. این بنده خدا گفته یک میلیون، ۲۰ میلیون رو از کجا در آوردن.
  • عاشق حسین علیه السلام IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    0 0
    رسانه ها و آدم ها مغرض و عوامفریبی از این همه دروغ خسته نمی شن، باید با اینها برخورد بشه تا دیگه جرأت نکنن با اذهان مردم بازی کنن. دادستان به عنوان مدعی العموم ورود کنه و جلوی عاملان تشویش اذهان عمومی رو بگیره