یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ط

حوزه / امام جمعه بادرود با بیان اینکه مهار تورم، حل مشکلات معیشتی و موضوع مسکن باید دراولویت کار دولت قرار گیرد، گفت: تمجید رهبر معظم انقلاب از عملکرد دو ساله دولت سیزدهم، از یک طرف مدال افتخاری ارزشمند بر سینه خدمتگزاران مردم در هفته دولت است اما از سوی دیگر مسئولیت این دولت را دو چندان می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود در مصلای این شهر، ضمن تسلیت ایام ارتحال پیامبر گرامی اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت آقا علی بن موسی الرضا(ع)، به دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری در هفته گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: معظم‌له در این دیدار فرمودند، هفته دولت که مزین به نام شهیدان رجایی و باهنر است، تأکیدی بر جهت‌گیری این دو شهید است که جهت گیری انقلابی و الهی داشتند.

وی تصریح کرد: همان‌طوری که مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت به اقدامات مثبت دولتمردان اشاره کرد، بنابراین دولتمردان نیز باید در برطرف کردن مشکلات مردم تلاش خود را دو چندان کنند.

حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه مهار تورم، حل مشکلات معیشتی و موضوع مسکن باید در اولویت کار دولت قرار گیرد، گفت: تمجید رهبر معظم انقلاب از عملکرد دو ساله دولت سیزدهم، از یک طرف مدال افتخاری ارزشمند بر سینه خدمتگزاران مردم در هفته دولت است ولی از سوی دیگر مسئولیت این دولت را دو چندان می‌کند.

امام جمعه بادرود، هفدهم شهریور را از یوم الله‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران دانست و یادآور شد: ابهت دولت پهلوی خائن که مهم‌ترین سلاح ارتش رژیم طاغوت بود در این روز از کار انداخته شد.

وی با بیان اینکه هفدهم شهریور را باید با زیباترین خط و با بهترین مرکب نوشت و در اعلاترین نقطه نصب کرد، خاطرنشان کرد: رژیم منحوس پهلوی هفده شهریور را به جمعه سیاه مبدل کرد و آن را به‌عنوان دروازه‌ای برای خروج خود تبدیل کرد.

امام جمعه بادرود با بیان اینکه رژیم طاغوت با به‌شهادت رساندن مردم بی‌گناه در ۱۷ شهریور حکم مرگ خود را امضا کرد، گفت: خون‌های بی‌گناه ریخته شده در این روز پیروزی قطعی نظام اسلامی و ریشه کن شدن نظام طاغوت را برای همیشه به دنبال داشت.

حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه هفدهم شهریور ماه سند حقانیت و مظلومیت ملت رشید ایران در برابر رژیم طاغوت تا بن دندان مسلح است، اظهار کرد: خون شهدای این روز پایه‌های حکومت طاغوت پهلوی را برای همیشه برچیده و نابود کرد.

امام جمعه بادرود، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید محراب آیت الله مدنی که به دست منافقین کوردل به شهادت رسید، یادآور شد: امروز ذلتی که بر پیشانی منافقین خورده به برکت خون همین شهدای والا مقام است.

حجت الاسلام قاسمی به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم عزاداری دانشجویان به مناسبت اربعین حسینی اشاره کرد و اظهار کرد: دانشجویان لازم است اول اینکه با حضور در راهپیمایی اربعین راه معنویت و حاکمیت توحید را با همین استحکام طی کنید، دوم اینکه در این راه استقامت به‌ورزید و همیشه حسینی زندگی کنید و حسینی بمانید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha