سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره گفت: امنیت و آرامش سفر زیارتی کربلا و تک تک قدمهایمان را مدیون قطره قطره خون شهدایی هستیم که درسشان را از مکتب ارباب بی کفن گرفتند پس در این مراسم باشکوه و با عظمت اربعین شهدا را فراموش نکنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره صبح امروز در موکب روحانیون در کربلا به ابعاد مختلف حرکت خودجوش مردمی اربعین پرداخت و اظهار داشت: این حضور پرشور و با عظمت که الان در دنیا مثل و مانندی ندارد به برکت خون مطهر و منور شهدای گرانقدر میهن عزیزمان ایران اسلامی است.

امام جمعه شبانکاره ادامه داد: امنیت و آرامش سفر زیارتی کربلا و تک تک قدمهایمان را مدیون قطره قطره خون شهدایی هستیم که درسشان را از مکتب ارباب بی کفن گرفتند، پس در این مراسم باشکوه و با عظمت اربعین شهدا را فراموش نکنید.

حجت الاسلام پردل عنوان کرد: این شکوه و عظمت اربعین نشان از بیداری جهان اسلام است که باعث ترس و دلهره دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی شده است.

امام جمعه شبانکاره با بیان یک توصیه به زوار اربعین حسینی (ع)، اظهار کرد: هدفمان از این سختی و دشواری راه یک چیز باشد آن هم ولایتمداری و تبعیت از ولایت که رمز پیروزی مسلمین جهان بر مستکبران عالم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha