دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1106566
۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت : خدمات شایسته و بی منت فراجا به مردم در اربعین ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در بازدید از مرز مهران، ضمن تقدیر از زحمات سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور و کلیه همکاران حاضر در ماموریت اربعین حسینی اظهار داشت : مجموعه انتظامی با برنامه ریزی و تلاش های شبانه روزی و تعامل با دیگر دستگاه ها بحمدالله تاکنون از این ماموریت سربلند بیرون آمده است.

وی ضمن اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین و برکات این کنگره عظیم بیان داشت: اربعین مظهر اتحاد مسلمین است که هرساله شاهد عظمت و پیشرفت این اتحاد هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: رضایت مندی مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا از اقدامات انجام شده توسط کارکنان فراجا در ماموریت اربعین حسینی برگ زرین و افتخاری بسیار بزرگ برای این مجموعه خدوم است

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در خاتمه با اشاره به خدمات انجام شده و برپایی مواکب در مرزهای شش گانه توسط سازمان عقیدتی سیاسی، بیان داشت: اقدامات فرهنگی ارزشمند و خدمات بسیار زیادی در مرزها برای زائران توسط این موکب ها در حال انجام است.

وی در پایان این بازدید میدانی، از زحمات بانیان و خدمت گزاران در موکب الحسین علیه السلام شهداء فراجا در پایانه مرزی مهران و از حجت الاسلام شعبانعلی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha