شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آئین ترتیل‌خوانی نوجوانان در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ کارشناسان واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس‌ بانوی کرامت در کانال «در جوار کریمه» ماهانه به سوالات و پرسش های بیش از هزار مخاطب در زمینه حفظ قرآن کریم، تربیت فرزند قرآنی، تربیت مربی حفظ قرآن کریم و دیگر رشته های قرآنی پاسخ می دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پرسمان قرآنی و پاسخگویی به پرسش‌ها و سوالات مخاطبان در زمینه حفظ قرآن کریم به صورت روزانه در کانال «در جوار کریمه» از سوی کارشناسان واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت در حال انجام است.

کانال «در جوار کریمه» دارای هزار ۷۹۰ عضو است که به غیر از اعضای ثابت کانال عموم مخاطبان و کاربران پرسش‌های خود را در زمینه حفظ قرآن کریم، تلاوت قرآن کریم ، درست خوانی ،تجوید ،ترتیل ، تفسیر قرآن کریم و حتی احکام شرعی و تربیت دینی فرزند و تربیت قرآنی فرزندان با کارشناسان مرکز در میان گذاشته و پاسخ پرسش های خود را دریافت می کنند.

ارائه خدمات مشاوره ای و برنامه ریزی برای حفظ قرآن کریم به گروه های سنی مختلف و راهنمایی مرحله به مرحله برای حفظ بهتر قرآن کریم و تثبیت فرایند حفظ از دیگر خدماتی است که در کانال از سوی کارشناسان به مخاطبان و کاربران ارائه می شود.

برگزاری کلاس های فوق برنامه مجازی مانند کلاس «تفسیر قرآن کریم استاد راسل» و اجرای برنامه «یکشنبه های قرآنی» با حضور حافظان، قاریان و مربیان برجسته ملی و بین المللی در عرصه حفظ قرائت و تلاوت قرآن کریم از برنامه های محوری است که در کانال «در جوار کریمه» به ادرس https://www.skyroom.online/ch/saman2/3693-40617-daneh.ir برای مخاطبان دنبال می شود.

لازم به ذکر است: علاقه مندان برای دریافت خدمات مشاوره ای و اطلاع از برنامه های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت می توانند در کانال «در جوار کریمه» عضو شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha