چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
غرق آباد

حوزه/ یکی از ائمه جمعه اراک گفت: اربعین در شرایط کنونی یک همایش سیاسی در مقابل دشمنان اهل بیت(ع) است که مردم عزادار عاشقانه و باشور و شوق خاصی به سمت کربلای معلی حرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س)، جمعی از طلاب این مدرسه و عزاداران حسینی به همراه برنامه‌های فرهنگی همچون سفره صلوات، خواندن ادعیه وزیارات و با سخنرانی حجت الاسلام سلطانی امام جمعه غرق آباد در هیئت محبان اهل بیت(ع) این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام سلطانی در این مراسم با تسلیت دهه آخر ماه صفر، اظهار داشت: اربعین از اختصاصات سیدالشهدا(ع) است و پیاده روی اربعین توصیه ائمه اطهار(ع) بوده تا مردم برای زیارت حضرت در زمان‌های خاصی حضور داشته باشند.

وی افزود: اربعین در شرایط کنونی یک همایش سیاسی در مقابل دشمنان اهل بیت(ع) است که مردم عزادار عاشقانه و باشور و شوق خاصی به سمت کربلای معلی حرکت می‌کنند.

امام جمعه غرق آباد خاطرنشان کرد: اربعین یک مانور همبستگی و اتحاد عاشقان اهل بیت(ع) است و نشان از آشنایی مردم با شخصیت و جایگاه امام معصوم دارد تا مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان(عج) باشد.

حجت الاسلام سلطانی به تبیین پاداش‌هایی که خدای متعال به زائر سیدالشهدا(ع) می‌دهد پرداخت و گفت: روایات زیادی با مضامین مختلف در زمینه پاداش زیارت سیدالشهدا(ع) و عقوبت ترک زیارت آن حضرت آمده که همگی نشان از اهمیت این کار و لزوم مداومت بر زیارت حضرت از دور و نزدیک دارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha