شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها بانوان را سنگربانان فرهنگ دینی و عفاف و حجاب دانست و گفت: پوشش بی ادعا و بی منت بانوان در گرمای مسیر نجف تا کربلا و خدمت به زائران سید الشهدا علیه السلام، سرشار از اجر و پاداش الهی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سعیدی در آیین تقدیر از خادمان اربعینی حرم مطهر بانوی کرامت در سالن امام خامنه ای حرم مطهر، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات خادمان حرم مطهر فاطمه معصومه سلام الله علیها در ایام اربعین حسینی، بانوان را سنگربانان فرهنگ دینی و عفاف و حجاب دانست.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها تصریح کرد: پوشش بی ادعا و بی منت بانوان که برای رضای الهی گرمای مسیر نجف تا کربلا را متحمل و راه خدمت به زائران سید الشهدا علیه السلام را در پیش گرفته اند، سرشار از اجر و پاداش الهی است.

وی در ادامه ضمن اشاره به روایتی در رابطه با جایگاه گریه بر سید الشهدا علیه السلام، خاطرنشان ساخت: خادمانی که به نوعی از طرف فاطمه معصومه سلام الله علیها دعوت شده و در وادی خدمت عاشقانه به زائران سید و سالار شهیدان قرار گرفته اند، از اجر و ثواب وصف ناپذیری برخوردارند.

آیت الله سعیدی در بخش پایانی سخنان خود به سختی های خدمت رسانی در گرمای تابستان کربلا اشاره و پیاده روی اربعین را پرتویی از شعاع دوران ظهور توصیف نمود و اظهار داشت: امیدواریم در مسیر خدمت به دین الهی و در سایه سار ولایت، زیارت حضرت مهدی و حکومت مهدوی را درک نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha