شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ برگزاری دوره مصباح الهدی ویژه اساتید حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حاجتی گفت: اساتید حوزه باید در صف اول جنگ شناختی باشند و هر استادی که از نظام، انقلاب و شهدا فاصله گرفت و از آنها دفاع نکرد والله باخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین حاجتی نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) امروز در دومین مرحله برگزاری دوره مصباح الهدی ویژه اساتید خوزستانی، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این دوره، اظهار داشت: امروزه مهمترین میدانی که جنگ ما با دشمن در آن جریان دارد میدان جنگ شناختی است و یکی از وظایف شرعی اساتید حوزه این است که زوایای این میدان را خوب بشناسند و متوجه باشند در حال حاضر در چه زمان و برهه ای از تاریخ قرار داریم و جایگاه ما و دشمنان ما در حال حاضر کجاست و بعد این شناخت را به جامعه و به ویژه طلبه هایی که پای درس آنها می نشینند منتقل کنند. این کار وظیفه شرعی اساتید است.

وی افزود: اگر در این مسئله دقت کنیم که در چه برهه ای از تاریخ قرار داریم و جایگاه ما کجاست متوجه می شویم که ما در یک جنگ تمدنی بی سابقه ای قرار داریم که بعد از نهضت امام خمینی(ره) شروع شده و در این جنگ تمدنی سرنوشت دنیای اسلام یا سرنوشت دنیای کفر مشخص خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در ادامه گفت: متاسفانه فهمی که دشمنان از زمان و جایگاه خود دارند را بعضی از دوستان ندارند از این رو دشمن خوب می داند که باید چکار کند و به کجا ضربه بزند.

نویسنده کناب عصر امام خمینی(ره) ادامه داد: امروزه وظیفه و رسالت اصلی اساتید حوزه تربیت طلاب انقلابی، بیدار و آگاه به زمان و جایگاه خود برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی ابراز کرد: بی تردید این انقلاب زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) بوده و ما در یک جنگ تمدنی قرار داریم و اساتید حوزه علم دار این جنگ تمدنی بوده و خداوند به آنها این توفیق را داده که با تربیت طلاب انقلابی در این جنگ تمدنی مهمترین نقش را ایفا کنند.

وی خطاب به اساتید حوزه علمیه خوزستان، تصریح کرد: امروزه اگر طلبه ای در کلاس درس شما باشد و روح انقلابی گری را به او تزریق نکنید آماده باشید که در روز قیامت پاسخگوی خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت باشید.

استاد حوزه علمیه خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: اساتید باید در صف اول جنگ شناختی باشند هر استادی که از نظام، انقلاب و شهدا فاصله گرفت و از آنها دفاع نکرد والله باخته است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha