دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی

حوزه/ امام جمعه کرمان گفت: در شرایط امروز دشمن برای نا امن کردن کشور نقشه کشیده و خواب‌هایی دیده است که همه به ویژه نسل جوان باید مراقب باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، امروز در خطبه های نماز جمعه شهر کرمان در مصلی امام علی (ع) با تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و شهادت امام رضا علیه السلام، به نقشه های دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره و اظهار کرد: بخشی از نقشه ها و توطئه های دشمن توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و خنثی شده است.

وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مردم استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی تصریح کرد: رهبری در سخنان خود معیار و شاخص دادند که در یکی از معیارها گفتند آنهایی که حرکت هایی می کنند و استکبار را خوشحال می کنند در خط پیامبر نیستند و آنهایی که استکبار را ناراحت می کنند، در خط اسلام اصیل هستند.

امام‌جمعه کرمان با بیان اینکه سالها از قتل عام مردم مظلوم فلسطین در اردوگاه های صبرا و شتیلا توسط رژیم صهیونیستی می گذرد اضافه کرد: در روزهای اخیر فتنه ای در یکی از اردوگاه های فلسطینی به راه انداخته شده است و فتنه دشمنان اسلام تمام شدنی نیست و نیاز به بصیرت و مراقبت ما برای خنثی کردن دارد.

وی با اشاره به اینکه سیل لیبی و زلزله مراکش مردم این کشورها را گرفتار کرده است و جامعه اسلامی خودش را همدرد می داند گفت: تا جایی که امکان دارد باید به مسلمانان این کشورها که آواره و بی پناهگاه هستند، کمک کنیم که هم از نگاه اسلامی و هم انسانی موظف به توجه هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی بیان کرد: حکومت و اشخاص باید دین محور باشند و مردم مراقب باشند آنهایی که در راس هستند، چقدر دیندار و به اعمال دین عمل می کنند.

وی تاکید کرد: بسیاری از مردم به ظاهر دیندار هستند، اما زمان انتخاب بین دین و دنیا، انها دنیا را انتخاب می کنند و بسیاری از ضربه هایی که جامعه اسلامی خورده است از طرف همین افراد بوده و در زمان امام حسین(ع) همین اتفاق افتاد.

امام‌جمعه کرمان با اشاره به لغزش خواص جامعه در مواقع حساس، خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از کسانی که توقع نداشتیم در اغتشاشات سال گذشته لغزیدند و زمین ورزشی را هم میدان جنگ کرده بودند.

وی افزود: هنرمندانی که آنها را بر صفحه تلویزیون می‌دیدیدیم وقتی کوچکترین امتحانی پیش آمد چقدر لغزیدند اما بخش دیگری از هنرمندان متعهد به این کشور و نظام ماندند و خدمت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha