دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ حال و هوای حرم رضوی در شب رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام حسن (ع)

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از سفر ۶۰ هیئت مذهبی استان به مشهد مقدس برای برگزاری مراسم سوگواری دهه آخر ماه صفر و شهادت امام رضا علیه السلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: این روزها مردم سراسر کشور خود را به مشهد الرضا و بارگاه نورانی شمش‌الشموس غریب طوس حضرت امام رضا(ع) می‌رسانند.‌ مردمانی که پس از دو ماه عزاداری خالصانه اکنون در منزلگاه پایانی ماه صفر برای زیارت امام رضا (ع) در روز شهادتشان عازم این نقطه بهشتی شدند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: این ایام مشهد هم مانند کربلا مملو از جمعیت دلدادگان و عاشقان حضرات ائمه اطهار علیهم السلام است و موکب‌های بسیاری برای خدمات‌رسانی به مردم و پخش نذری در این روزها برپا شده است.

وی ادامه داد: یکی از سنت‌های دیرین مردم یزد بخصوص هیئت های مذهبی در ایام پایانی ماه صفر حضور دسته‌جات و هیئات عزاداری استان در حرم مطهر رضوی است و امسال نیز ۶۰ هیئت مذهبی از سراسر استان عازم این سفر نورانی شدند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: یزدی‌ها موکب‌های پذیرایی برپا می‌کنند و غذا، میان وعده، میوه، چای و قهوه یزدی یین مردم پخش می‌کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha