یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه طارم گفت: متلاشی کردن باندهای اغتشاشات جای تقدیر و تشکر دارد چرا که این گروه‌ها بار دیگر قصد خرابکاری داشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی منصوری، امام جمعه طارم در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر با اشاره به تاثیر فضاسازی کاذب برای انحراف افکار عمومی گفت: در حال حاضر جهاد تبیین مهم‌ترین ابزار مقابله با جنگ شناختی دشمن است.

امام جمعه طارم در ادامه به قرار گرفتن در دهه وقف اشاره و تصریح کرد: احیای وقف و موقوفات نیاز به تبلیغ دارد تا بتوان این مهم را در جامعه نهادینه کرد و از طرف دیگر باید نسبت به اختصاص درصدی از وقف به امور آموزشی مدارس و همچنین تهیه لوازم زندگی برای خانواده‌های بی‌بضاعت اقداماتی انجام شود.

وی به دستگیری لیدرهای اغتشاشات سال گذشته در کشورهای دیگر اشاره و تاکید کرد: متلاشی کردن باندهای اغتشاشات جای تقدیر و تشکر دارد چرا که این گروه‌ها بار دیگر قصد خرابکاری داشته‌اند.

حجت‌الاسلام منصوری با تسلیت سالروز شهادت امام رضا (ع) و تقدیر از برگزاری سوگواری این ایام، گفت: یکی از مهم‌ترین برکات حضور امام در ایران، تبلیغ و صیانت از فرهنگ نهضت عاشورا است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha