سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه کنگان

حوزه/ خطیب جمعه کنگان بیان کرد: اینکه ۲۵ درصد مصوبات و ۴ هزار میلیارد اعتبارات مربوط به یک شهرستان باشد عادلانه نیست. قطعا مسئولین با دلسوزی در این زمینه تجدید نظر و جبران خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امروز در خطبه های نماز جمعه کنگان با بیان برخی ویژگی های نبی خاتم در نهج البلاغه و در کلام امیر بیان گفت: به تعبیر امیرالمومنین علی (علیه السّلام) ، پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلّم) سرآمد همه امت در همه فضایل بود.

وی با تسلیت شهادت پاره تن پیامبر((ص) امام رضا (علیه السّلام)، امام رئوف را مانند امام حسین (علیه السّلام) مظهر رحمه واسعه الهی دانست و با استناد به سخنان امام هشتم افزود: اهلبیت علیهم السلام مظهر اسماء حسنای الهی اند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات مردم، اظهار کرد: انتظار مردم از مقامات و مسئولان استانی توزیع عادلانه بودجه، اعتبارات و امکانات در همه استان است. افراد زیادی از برخی اظهارات و اقدامات مسئولان استانی گلایه مندند.

خطیب جمعه کنگان بیان کرد: اینکه ۲۵ درصد مصوبات و ۴ هزار میلیارد اعتبارات مربوط به یک شهرستان باشد عادلانه نیست. قطعا مسئولین با دلسوزی در این زمینه تجدید نظر و جبران خواهند کرد.

وی با اشاره به مشکل چندین ساله روستای برکه چوپان از توابع کنگان در خصوص راه ورودی به روستا بیان داشت: اهالی روستا به دلیل بروز حوادث زیاد در این مسیر خواهان رسیدگی و یکطرفه شدن مسیر و حفظ امنیت جانی خود هستند که امیدوارم مسئولان شهرستانی به این خواسته توجه کنند.

امام جمعه کنگان به مسائل جاری کشور نیز اشاره و با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب، بحران سازی و بحران آفرینی را ماهیت و سیاست شیطانی دشمن دانست و با بیان اینکه دشمن به دنبال ضعیف کردن جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: دشمن به بهانه های واهی و دروغ پردازی در مورد برخی مسائل از جمله فوت دختر کرد ایرانی وحدت و امنیت ملی را نشانه گرفت.

حجت الاسلام محمودی افزود: کشته سازی و متهم کردن نظام و نیز بزرگنمایی رسانه ای از جمله تبلیغات دروغین دشمن برای دامن زدن به شعله فتنه ها و آشوب ها است، اما دشمن بداند ملت با بصیرت، هوشیار و همیشه در صحنه اجازه تکرار آشوب را به فتنه گران داخلی و خارجی و نیز افراد غافل نخواهند داد.

وی به حمایت اروپا در کنار آمریکا و صهیونیست ها به ویژه فرانسه، آلمان و سوئد از فتنه و آشوب در ایران در طول چند دهه گذشته به بهانه واهی دفاع از حقوق زن و حقوق بشر گفت: این کشورها در حالی دم از حقوق زنان می زنند که روزانه، هفتگی و هر روز در کشوشان زنان بی گناه در سایه خشونت قربانی و به قتل می رسند.

خطیب جمعه کنگان در پایان با اشاره به جنایت هولناک صهیونیست ها در برهنه کردن زنان و دختران و سپس تکه تکه نمودن آنها با سگ های وحشی، گفت: حقوق بشر دروغ بزرگ غربی ها و مدعیانی است که شعار حقوق بشر سر می دهند اما در عمل نقض کننده ترین در زمینه حقوق بشر از جمله حقوق زنان اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha