سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
زاهددوست

حوزه/ حجت الاسلام زاهددوست گفت: با وجود اینکه مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران دشتی سال ۹۷ در خورموج کلنگ زنی شد اما تاکنون تکمیل نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموجح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گلایه از عدم تکمیل مجموعه ورزشی فرهنگی کارگران دشتی گفت: با وجود اینکه این مجموعه سال ۹۷ در خورموج کلنگ زنی شد اما تاکنون تکمیل نشده است.

خطیب جمعه خورموج با بیان اینکه در این مجموعه غیر از سالن ورزشی زمین چمن هم پیش بینی شده است اظهار داشت: در صورتی که این مجموعه ورزشی فرهنگی به بهره برداری برسد می تواند بسیاری از مشکلات جوانان در شهرستان در این دو حوزه برطرف کند.

وی با بیان اینکه جوانان شهرستان با کمبود زمین ورزشی باکیفیت مواجه هستند، افزود: از مسئولان تقاضا می‌کنم که این موضوع را به صورت جدی پیگیری و مرتفع کنند تا هر چه زودتر شاهد بهره برداری این پروژه و استفاده جوانان از آن باشیم.

حجت الاسلام زاهددوست در ادامه با اشاره به دشمنی دشمنان با فرهنگ حسینی گفت: این دشمنی از زمان واقعه عاشورا است و با وجود همه دستگاه های طاغوتی تلاش دارند یاد و نام امام حسین(ع) به فراموشی سپرده شود اما آیین های عزاداری همه توطئه های آنها را نقش بر آب کرده است.

امام جمعه خورموج به دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب پرداخت و با بیان اینکه این دیدار در واقع جلسه دفاع رهبری از مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در برابر دشمن و خط بطلانی بر تصاویر غلط از این منطقه در افکار عمومی بود، گفت: تصویری که رهبر عزیز انقلاب از منطقه سیستان و بلوچستان ترسیم کردند تصویری حقیقی و واقعی بود. در این تصویر علمای مطرح شیعه و سنی این منطقه و مردم از قبل پیروزی انقلاب، با انقلاب همراهی کردند.

وی با بیان اینکه همه باید با کنار گذاشتن اختلافات مذهبی، سیاسی و قومی پای منافع کشور باشیم، گفت: مدت‌هاست دشمنان به دنبال القای تصویری غلط از سیستان و بلوچستان و به هم زدن وحدت و امنیت ملی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha