شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پدر مهسا امینی

حوزه/در ادامه توطئه افکنی و ایجاد تفرقه و کشته سازی گروهک‌ها، طرح ترور پدر «مهسا امینی» توسط این عوامل مزدور با هوشیاری نیروهای امنیتی ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، عناصر ضدانقلاب و تجزیه طلب برای ایجاد آشوب و نیز از بین امنیت و از سوی دیگر مظلوم نمایی و مدیریت افکار عمومی طرح ترور پدر «مهسا امینی» را در دستور کار قرار داده بودند.

در این طرح، یکی از گروهک‌های تروریستی کُردی با برنامه ای از پیش طراحی شده برای انحراف افکار عمومی و ایجاد فضای دوقطبی طرح ترور پدر «مهسا امینی» را در صبح امروز شنبه ۲۵ شهریورماه در دستور کار خود قرار داده بودند.

مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تأیید این توطئه شیطانی دشمنان، در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: چند نفر از اعضای گروهک‌های تروریستی که می‌خواستند در مسیر آرامستان «آیچی» شهر سقز، امجد امینی؛ پدر «مهسا امینی» را ترور کنند با هوشیاری نیروهای امنیتی دستگیر و این طرح خنثی شد.

به گفته معاون استاندار کردستان نیروهای امنیتی همانند گذشته با هوشیاری کامل مانع از این اقدام تروریستی دشمنان شدند.

رمضانی خاطرنشان کرد: در این توطئه ناکام چند نفر از اعضای گروهک تروریستی مذکور توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده اند.

گفتنی است که صبح امروز بسیاری از رسانه های معاند و ضدانقلاب برای ایجاد فضای تشویش و ناامنی در شهرستان سقز و استان کردستان از دستگیری پدر مهسا امینی توسط نیروهای امنیتی خبر دادند که این خبر از اساس کذب بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha