سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله عباس کعبی

حوزه/ آیت الله کعبی گفت: تأثیر یک روحانی در نفوذ در دلهاست و روحانیون در مجموعه انتظامی باید سنگ صبور کارکنان انتظامی باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، آیت الله عباس کعبی، عصر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان، با اشاره به تلاش های شبانه روزی مجموعه انتظامی در اربعین حسینی گفت: از مجموعه انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه که در استقبال از زائران اربعین حسینی سنگ تمام گذاشتند که بحمدالله مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب واقع گردید، تقدیر و تشکر می کنم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تأثیر یک روحانی در نفوذ در دلهاست و روحانیون در مجموعه انتظامی باید سنگ صبور کارکنان باشند.

وی افزود: پلیس تراز انقلاب اسلامی، پلیسی مومن، جهادی، میدان دار، ولایت مدار، فداکار، تشکیلاتی، منضبط، امنیت آفرین، الهام بخش، لنگرگاه اطمینان و آرامش مردم است که می‌توان گفت ۷۰ درصد این ویژگی ها به حضور فعال عقیدتی سیاسی ارتباط دارد.

آیت الله کعبی در پایان خاطر نشان کرد: عقیدتی سیاسی می تواند کار فرماندهی و حفاظت اطلاعات را تسهیل ببخشد و همراهی به رشد و اعتلای مجموعه انتظامی منجر می گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha