شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
روحانیت در جبهه

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از برگزاری بیش از ۷۵۰ برنامه هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سرهنگ محمودوند، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: در این هفته برنامه های متنوعی برای همه اقشار جامعه در شهرهای مختلف لرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری ۷۵۰ برنامه گوناگون در استان لرستان اظهار کرد: این برنامه ها از آغاز هفته دفاع مقدس تا پایان هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در پایان غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در لرستان، برگزاری رزمایش رهروان شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت، اجتماع بزرگ ۴ هزار نفری نقش‌آفرینان گام‌ دوم انقلاب، بر پایی نمایشگاه هنری، همایش نقش عشایر در دوران دفاع مقدس، برگزاری رژه موتوری و پیاده و همچنین بازسازی عملیات حاج عمران با استفاده از فناوری های نوین دفاع مقدس در شهرستان ازنا را از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha