شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام لقمان پور

حوزه/ مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: امسال بنا بر دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تجلیل از یک میلیون پیشکسوت زن در عرصه دفاع مقدس در سرتاسر کشور در استان قم نیز از ۱۰۰ نفر از بانوان رزمنده و جانباز در دفاع مقدس، خانم هایی که در پشتیبانی جنگ بودند و همسران فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام لقمان‌پور در نشست ائمه جمعه استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به تشکیل ۶ کمیته به منظور گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: کمیته اول کمیته نیروهای مسلح است که بنا شد روز جمعه رژه نیروهای مسلح با محوریت این کمیته در جمکران را داشته باشیم، عصر جمعه نیز نمایشگاه یاد یاران را افتتاح و رزمایش عملیات والفجر ۱۰ را در موزه دفاع مقدس رونمایی کنیم.

وی افزود: کمیته دوم کمیته شاهد و ایثارگران است که جهت تجلیل و تکریم از پیشکسوتان و خانواده شهدا و غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا در سطح شهرها و روستاها اقدام خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ادامه داد: کمیته سوم روابط عمومی و رسانه است که پوشش خبری مناسبت‌ها را دارند و ۷ شب برنامه زنده از باغ موزه دفاع مقدس پخش خواهد شد؛ در روز ۲۹ شهریور نیز دیدار فرماندهان جهاد و مقاومت در محضر مقام معظم رهبری را در استان‌ها به صورت وبینار همراه با پخش زنده خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه اجرای ویژه برنامه های فرهنگی از جمله تئاتر و جشنواره فیلم و موارد دیگر در کمیته فرهنگی پیگیری خواهد شد، افزود: شورای شهر و شهرداری نیز در قالب کمیته پشتیبانی در هفته دفاع مقدس انجام وظیفه خواهند داشت و سیما و منظر شهر را به گونه‌ای رقم خواهند زد که فضای شادی را در شهر داشته باشیم.

لقمانپور با اشاره به تشکیل کمیته بانوان و خانواده برای هفته دفاع مقدس، گفت: امسال بنا بر دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تجلیل از یک میلیون پیشکسوت زن در عرصه دفاع مقدس در سرتاسر کشور در استان قم نیز از ۱۰۰ نفر از بانوان رزمنده و جانباز در دفاع مقدس، خانم هایی که در پشتیبانی جنگ بودند و همسران فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha