دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید را گرامی داشت.

متن پیام به این شرح است:

بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین

«جنگ هشت ساله و دفاع مقدّس، از بزرگترین افتخارات ملّت ایران بود»
رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی»

هفته دفاع مقدس، نقطه عطفِ تاریخِ پرفراز و نشیب ایران اسلامی، نماد غرور ملی، و همبستگی و اتحاد ملت شریف ایران در راه استقلال، آزادی و ارزش‌های اسلامی است.

هشت سال دوران دفاع مقدس، فصل مشق وحدت و مقاومت، و اوج تبلور حماسه‌های عظیم رشادت‌ها و خلق حماسه‌های بی‌نظیر برای پاسداری و دفاع از آرمان‌های والای انقلاب است.

نیروهای مسلحِ جان بر کف، همراه با ملّتِ غیور ایران اسلامی، با مقاومتی ستودنی در دفاع مقدّس، افسانه شکست‌ ناپذیریِ قدرتهای استکباری را باطل کرد، و با اثبات برتری قدرت ایمان و معنویت بر قدرت مادیِ متکی به سلاح و تجهیزات، درس بزرگ ایثار، آزادی، جهاد و شهادت را به جهانیان نشان داد و از جان خود برابر قدرتهای مستکبر شرق و غرب گذشتند، تا آینده این کشور در امنیت و آرامش تضمین گردد.

آنچه امروز داریم از برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت رزمندگان غیور است که همواره باید قدردان ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری روایت‌های هشت سال دفاع مقدّس و دوران پر افتخار ملتی که صبر، عزّت، وحدت و همدلی را پیشه خود ساخت تا امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد، ادای تکلیف نماییم.

آغاز ماه مهر و همزمانی آن با هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای گرامیداشت مجاهدت و ایثار دانش‌آموختگان مکتب آزادگی است، که با همت بلند، و نثار جان خویش امروز زمینه رشد و تعالی فرزندان این مرز و بوم را فراهم نمودند.

اگر جوانان ما در دوران دفاع مقدس، از مدرسه و دانشگاه و حوزه لباس هجرت و جهاد به تن پوشیدند و به دفاع از کشور پرداختند، امروز به شکل دیگری این نیاز احساس می شود که توان علمی کشور ارتقاء پیدا کند و مطمئنا دانش افزایی در همه زمینه ها بستر آرامش، آسایش و توانمندی را به همراه خواهد داشت، و استقلال و آزادی ایران اسلامی را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی دو صد چندان خواهد کرد.

امیدوارم در طول سال تحصیلیِ پیش رو، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب عزیز، با پیروی از آموزه های گرانسنگ دوران دفاع مقدس، و با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خود و با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی، همراه با استادان، مدیران، کارشناسان و کارکنان در محیطی پر نشاط به فعالیت علمی پرداخته و حضور حقیقی و تأثیر گذار خود را در عرصه های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات برسانند، و با درک شرایط موجود، در حل معضلات و توسعه پایدار کشور مبادرت ورزند.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت و خصوصاً شهدای استان لرستان، هفته دفاع مقدس، و آغاز سال تحصیلی جدید را به ملت شریف ایران اسلامی، مردم شهید پرور استان لرستان، کلیه خانواده های معظم شهدا جانبازان و ایثارگران، آزادگان سرافراز، نیروهای مسلح، پیشکسوتان جهاد و شهادت، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از خداوند متعال توفیق ادامه راه نورانی حضرت امام راحل و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی«مد ظله العالی» را برای همگان خواستارم.

«سید احمد رضا شاهرخی»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha