دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
2

حوزه/ چند روز قبل مجمع سازمان ملل شاهد یک نمایش و طنز خنده دار بود که بازیگر اصلی آن نماینده رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود، رژیمی که در کارنامه سیاهش کشتار و تجاوز به هزاران زن بی گناه دیده می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، همزمان با آغاز سخنرانی رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل نماینده رژیم صهیونیستی در حالی که یک عکس در دستانش داشت با سرو صدا فریاد دفاع از حقوق زنان در ایران را سر داد که بلافاصله ماموران امنیتی سازمان ملل او را از جلسه اخراج کردند.

در همین راستا وجیهه سادات حسینی، فعال رسانه‌ای یادداشتی نوشته است که به شرح ذیل است:

در حالی «گیلعاد اردان»، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با پوستری که روی آن عکس مهسا امینی درج شده بود، قصد برهم زدن سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور ایران را در صحن مجمع عمومی سازمان ملل داشت که این رژیم کارنامه سیاهی در جنایت علیه زنان و کودکان فلسطینی دارد.

طی یک سال گذشته و پس از مرگ یک دختر ایرانی در مقر پلیس ایران به مرگ طبیعی، محور غربی و آمریکایی و صهیونیستی به بهانه مرگ طبیعی این دختر پرچم حمایت از حقوق زنان را برداشتند و شعاری را که هرگز در کشورهای خود با عنوان آزادی زنان سر دادند، اجرا نکردند، اما هزینه‌های اقتصادی و اجتماعی و روانی سنگینی را بر ملت و دولت ایران تحمیل کردند.

آنها در این مدت با کمک رسانه‌های غربی-عربی و عبری خود و شبکه‌های اجتماعی که سرور برخی از آن‌ها در آمریکا است، جنگ ترکیبی و رسانه‌ای را علیه ملت ایران به راه انداختند و با کمک حساب‌های جعلی هشتگ نام این دختر را ترند کردند و در فضای مجازی بین المللی چنان سر و صدا به راه انداختند که عده ای زودباور گمان کردند ایران سقوط کرده است.

اما در داخل ایران با حکمت رهبری حکیم ایران و پای کار آمدن مردم و نیروهای بسیج و امنیتی این توطئه بزرگ خنثی شد.

آنها با کمک ایادی خود در منطقه و مزدورانی که به دنبال دلارهای کثیف بودند، طی چند ماه، اغتشاشات را به سراسر ایران کشیدند و با همراه کردن عده‌ای معدود و به تعبیر رهبر انقلاب ؛ نا آگاه یا فریب خورده و غافل، نا آرامی‌هایی را در کشور ایجاد کردند.

بعد از گذشت یک سال و شکست به اصطلاح انقلاب اپوزیسیون در داخل و خارج کشور و بی‌اعتنایی مردم در سالگرد این اغتشاشات به فراخوان‌های ضد انقلاب، محور غربی و آمریکایی با خالی کردن پشت یکی از معروفترین چهره‌های اپوزیسیون عنصر آمریکایی مصی علی‌نژاد به طور عملی به شکست خود از تشکیل این جبهه مخالف جمهوری اسلامی اعتراف کردند.

حال تنها چند روز بعد از سالگرد اغتشاشات و شکست نقشه‌های آمریکا و صهیونیست‌ها و مزدوران، نماینده رژیم صهیونیستی با سابقه خونین این رژیم در کشتار زنان و کودکان و کشته و زخمی کردن صدها خبرنگار و عکاس در طول هفت دهه از عمر خود، با بلند کردن عکس یک دختر که به مرگ طبیعی از دنیا رفته سعی در جلب توجه افکار عمومی جهانیان، برهم زدن سخنرانی رئیس جمهور ایران و زنده کردن یاد جنبشی که ماه‌ها از مرگ آن می‌گذرد، داشت.

اقدامی که ماموران امنیتی سازمان ملل نیز نتوانستند تحمل کنند و برای پایان دادن به این نمایش چند دقیقه‌ای خنده دار به سرعت اقدام کردند و وی را از سالن مجمع با ذلت اخراج کردند.

اگر چه در دوران اشغالگری رژیم صهیونیستی آمارهای متعددی از کشتار ماشین جنگ این رژیم منتشر شده و هر روز برگ سیاهی بر دفتر جنایات این رژیم اضافه شده که استناد به یکی از آنها تجلی شعار زن و زندگی و آزادی است.

تنها در جنگ سوم غزه که طولانی‌ترین جنگ بین اسرائیل و فلسطین بود از ۸ ژولای سال ۲۰۱۴ آغاز و ۵۱ روز به طول انجامید. ۲ هزار و ۱۶ فلسطینی را به شهادت رسیدند و بیش از ۱۰۱۹۳ نفر دیگر زخمی شدند. در میان شهدا ۵۴۱ کودک ، ۲۵۰ زن و ۹۵ فرد مسن وجود داشت. در میان زخمی‌ها نیز ۳ هزار و ۸۴ کودک، هزار و ۹۷۰ زن و ۳۶۸ فرد سالخورده به چشم خورد.

همچنین سال گذشته رژیم غاصب قدس با بی توجهی با قانون نقض حقوق خبرنگاران، یک خبرنگار زن فلسطینی به نام «شیرین ابوعاقله» را جلوی دوربین رسانه‌های خبری با بی رحمی تمام به شهادت رساند.

حال ملت‌های مظلوم منطقه و جهان در مجمع سازمان ملل در حالی منتظر سخنرانی یک رئیس جمهور بودند که او نه تنها نماینده ملت ایران ، بلکه نماینده میلیون‌ها ملتی است که تجربه یک حکومت مستقل متکی بر دولت مردمی را ندارند. این مردم به رئیس جمهور ایران به چشم انسانی شجاع و حامی حقوق مستضعفان نگاه می‌کنند و دلقک بازی نماینده رژیم صهیونیستی در چند دقیقه نتوانست کوچکترین خدشه‌ای به جایگاه ریاست جمهوری ایران به عنوان مهمترین نماینده در سازمان ملل در دفاع از حقوق مستضعفان وارد کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha