یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1108708
۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
فرزانه

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان در مراسم گشایش هشتمین نمایشگاه کتب حوزوی در مشهد، برگزاری نمایشگاه های کتاب را عرصه‌ ای برای سهولت دسترسی اهل مطالعه به ویژه طلاب و دانشجویان و بسیار مفید و پراهمیت دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر فرزانه در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی که امروز در مجتمع حوزوی آیت الله هاشمی شاهرودی(ره) برگزار شد، نسبت به پویایی نمایشگاه تاکید کرد و توجه به این مسئله را متذکر شد.

امام جمعه موقت مشهد به سرانه مطالعه در کشور اشاره کرد و ایجاد عرصه‌ ای را در این راستا برای سهولت دسترسی اهل مطالعه به ویژه طلاب و دانشجویان لازم و مهم دانست.

وی با بیان اینکه طلبه و دانشجو آینده علمی کشور را رقم می زنند، ترغیب به کتابخوانی را بسیار مهم و ارزشمند خواند و برپایی نمایشگاه را در این زمینه مفید عنوان کرد.

حضور ۱۴۰ ناشر

در ادامه حجت الاسلام مهدی رضایی، معاون علمی حوزه علمیه خراسان به رویدادی علمی در مجتمع حوزوی آیت‌الله هاشمی شاهرودی با عنوان هشتمین نمایشگاه کتب حوزوی و معارف اسلامی اشاره کرد و از حضور ۱۴۰ ناشر با بیش از ۱۴ هزار عنوان کتاب خبر داد.

وی از مسئولان مدارس علمیه خواست برای حضور در نشست ها و رویدادهای علمی در حاشیه این نمایشگاه برنامه ریزی کنند تا طلاب از محتواهای روز آن، بیش از پیش بهره ببرند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha