دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ کتاب «مسیر قرار» که شامل خاطرات ۸۰ رزمنده دفاع مقدس عضو هیئت خادم الشهداء قم است، در همایش بیست و پنج سالگی هیئت خادم الشهداء و گرامیداشت هفته دفاع مقدس رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم رونمایی از کتاب «مسیر قرار»، در همایش بزرگ هیأت خادم الشهداء قم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، برگزار شد.

در این مراسم، علاوه بر جمعیت هزار نفری جامعه شاهد و ایثارگر، جمعی از مسئولین استانی نیز حضور داشتند.

کتاب «مسیر قرار» سفرنامه هیئت خادم الشهداء قم است که در سفر راهیان نور و با بهره گیری از گفت وگو با بیش از ۸۰ رزمنده دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است؛ ناشر این کتاب حاج حسین کاجی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است؛ و نویسنده این کتاب سیدهادی سعادتمند است که در مسیر نگارش این کتاب، از ابوالفضل طریقه دار و خانم بیدگلی برای ویرایش آن بهره گرفته است.

حاج حسین کاجی ناشر کتاب «مسیر قرار» به انتشار این کتاب جدید که خاطرات بیش از ۸۰ رزمنده دفاع مقدس عضو هیئت خادم الشهداء قم را روایت کرده است اشاره کرد و گفت: این کتاب یعنی ما یک روز با امام زمان(عج)، امام خمینی(ره) و شهدا قرار گذاشتیم و آخرین ایستگاه قرار ما کنار حوض کوثر خواهد بود.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه نباید به سیستم حاکمیتی چشم امید داشته باشیم، خاطرنشان کرد: جنگ ما متصل به عاشورا بود؛ عاشورا را مردم برجسته کردند و ما نیز امروز به صورت مردمی باید اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه صفحه به صحفه کتاب مسیر قرار را باید بخوانیم و با کلمه به کلمه آن اشک بریزیم، تصریح کرد: هیئت، قرار بی‌قرار جاماندگان است و تنها به سینه زدن خلاصه نمی‌شود.

حاج حسین کاجی با بیان اینکه باید دست به دست یکدیگر پیام شهدای قم را به همه برسانیم، یادآور شد: این کتاب اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند باید پیشکسوتان بنویسند.

سیدهادی سعادتمند نویسنده کتاب «مسیر قرار» پس از رونمایی از کتاب جدید خود، گفت: من برای شما رزمنده های دفاع مقدس ننوشته ام، بلکه من در مورد شما نوشتم و برای نسلی نوشتم که جنگ را ندیده اند. من برای نسلی نوشته ام که باید با فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و از خودگذشتگی آشنا شوند و امیدوارم خاطرات این ۸۰ رزمنده دفاع مقدس، چراغ راه خوبی برای نسل جدید باشد.
نویسنده کتاب «مسیر قرار» گفت: باید نسل جدید را با شیوه های نوین و با زبان خودشان با فرهنگ دفاع مقدس و ارزش هایی چون صبر، فداکاری و از خودگذشتگی آشنا کنیم.

پایان پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha