شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله کریمی جهرمی

حوزه/ آیت الله کریمی جهرمی در دیدار تولیت آستان قدس رضوی، با تقدیر از خدمات صورت‌گرفته در آستان قدس رضوی، از تولیت به عنوان شخصیتی دلسوز یاد کرده و بر لزوم استفاده از فرصت ایجاد شده در خدمت به آستان مقدّس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تاکید نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت الله کریمی جهرمی در دیدار حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، با تقدیر از خدمات صورت‌گرفته در آستان قدس رضوی، از تولیت به عنوان شخصیتی دلسوز یاد کرده و بر لزوم استفاده از فرصت ایجاد شده در خدمت به آستان مقدّس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تاکید نمود.

وی، اقبال مردم از کشورهای مختلف و شهرهای گوناگون ایران به حرم رضوی را معجزه‌ی حضرت دانست و افزود: این حرکت عظیم مردم در ایام شهادت حضرت رضا علیه‌السلام و حتی پس از آن، نشان از تصرف دل‌ها و قلوب مردم توسط آن حضرت است که این امر، وظیفه‌ی خادمان این حرم مطهر را سنگین‌تر می‌کند.

آیت الله کریمی جهرمی ضمن تاکید بر بهره‌مندی دینی از اجتماع عظیم زائران در حرم مطهر گفت: باید سعی شود با بهره‌گیری از سخنرانان فاضل و با اخلاق و اجرای برنامه‌های پرمحتوا در جهت رشد اعتقادات و اخلاق مردم به خصوص زائران عزیز، از فرصت بوجود آمده نهایت استفاده را ببرید.

در ابتدای دیدار، تولیت آستان قدس رضوی، ضمن خوشامدگویی به آیت الله کریمی جهرمی، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های انجام شده در سال‌های اخیر ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha