چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت و امام جمعه قم در پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله غلامرضا صلواتی گفت: این عالم عامل که اخلاق و منشش گویای فضائل معنوی و ایمان راسخ او بود نه تنها در عالم فقاهت خبره بود که در عالم سیاست نیز از بصیرتی مثال زدنی برخوردار بود و با حمایت از مرجعیت امام خمینی(ره) از سابقون در انقلاب اسلامی و مقربان درگاه حق شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سیدمحمد سعیدی در پیامی درگذشت آیت الله غلامرضا صلواتی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله غلامرضا صلواتی که عمر شریف و با برکت خود را صرف ترویج معارف حقه اهل بیت علیهم السلام نمود و شاگردان فراوانی را در این راه تربیت کرد قلوب مؤمنان و دوستداران مکتب اهل بیت علیهم السلام را جریحه دار کرد.
این عالم عامل که اخلاق و منشش گویای فضائل معنوی و ایمان راسخ او بود نه تنها در عالم فقاهت خبره بود که در عالم سیاست نیز از بصیرتی مثال زدنی برخوردار بود و در دوران ستم شاهی پرچم حمایت از امام خمینی(ره) را علیرغم خطرات و تبعاتی که برایش داشت برافراشت و از سابقون در انقلاب اسلامی و مقربان درگاه حق شد.
اینجانب از جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه سلام الله علیها ارتحال آیت الله صلواتی را به حوزه های علمیه، بیت معظم و بازماندگان ایشان تسلیت می گویم و در پیشگاه خداوند متعال علو درجات را برایش خواستارم.
سیدمحمد سعیدی
امام جمعه و تولیت آستان مقدس قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha