پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حوزه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان بر توجه به معارف تهذیبی در مدارس علمیه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی مدیر حوزه علمیه استان لرستان امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه‌ علمیه استان که در مدرسه علمیه رضویه خرم آباد برگزار شد با اشاره به اینکه طلاب قدر جایگاه طلبگی خود را بدانند، گفت: طلاب از بدو ورود به حوزه چشم انداز تبلیغی برای خود ترسیم کنند.

وی با اشاره به اینکه معارف تهذیبی در اولویت برنامه های مدارس علمیه قرار بگیرد، بیان کرد: مدیران و معاونان مدارس با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند تلاش کنند تا معارف تهذیبی را در بین طلاب نهادینه کنند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه برنامه های قرآنی در مدارس به صورت مستمر اجرا شود، خاطر نشان کرد: برنامه های قرآنی با محتوا و با حضور اساتید برجسته قرآنی برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی داشتن نظم و انضباط را برای طلاب ضروری دانست و گفت: طلاب با حضور مستمر در کلاس های درس و بحث نسبت به کسب معارف تهذیبی و علمی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه اساتید مدارس نیز در ارائه متون علمی و معارف تهذیبی به طلاب خلاق باشند، افزود: اساتید با اخلاق نیکو و سعه صدر در تربیت طلابی مومن و در تراز انقلاب اسلامی همت خود را بکار گیرند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در پایان یادآور شد: امید می رود با انگیزه و تلاش روزافزون طلاب بتوانیم شور و نشاط تهذیبی و علمی را در حوزه های علمیه نهادینه کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha