پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1109541
۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
تصاویر/ مراسم معارفه مدیران جدید مدارس علمیه امام خمینی و نمازی شهرستان خوی

حوزه/ طی مراسمی با حضور مسئولین حوزوی آذربایجان غربی و امام جمعه خوی مدیران جدید مدارس علمیه امام خمینی (ره) و آیت الله نمازی خوی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، امروز طی مراسمی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین صفدر محمدی مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی، حجت الاسلام حجت قاسم خانی امام جمعه خوی و دیگر مسئولین حوزوی استانی و شهری خوی در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، مدیران مدارس علمیه امام خمینی و آیت الله نمازی خوی تکریم و معارفه شدند.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام حبیب مقدم به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی منصوب و از زحمات حجت الاسلام حسن فرشباف در این مسئولیت تجلیل شد.

مدیران جدید مدارس علمیه خوی معرفی شدند

حجت الاسلام فرشباف از ۱۸ دی ۱۴۰۰ در این مسئولین مشغول به خدمت بود و سابقه مدیریت در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ماکو و آیت الله میرزا ابراهیم شهید خوی را در کارنامه خود دارد.

حسسن فرشباف

حجت الاسلام حبیب مقدم نیز دانش آموخته حوزه علمیه قم است و مسئول دفتر مدیر سابق حوزه علمیه آذربایجان غربی، معاون اداری ، مسئول برنامه ریزی و نظارت مالی، معاون امور طلاب حوزه علمیه آذربایجان غربی، معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران هدایت قم، امام جمعه موقت شهرهای تکاب و چهاربرج و استادیار صالحین بسیج تکاب را در کارنامه خود دارد و دانشجوی دکتری تخصصی شیعه شناسی با گرایش کلام اسلامی است و از مهر ۱۴۰۰ مدیریت مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب را به عهده داشت.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام رضا حسن زاده معاون سابق آموزش مدرسه علمیه آیت الله نمازی و مبلغین موفق این شهرستان به عنوان مدیر جدید این مدرسه انتخاب و از زحمات دو ساله حجت الاسلام مرتضی اکبری در این سمت تجلیل به عمل آمد.

مدیران جدید مدارس علمیه خوی معرفی شدند

حجت الاسلام اکبری سابقه تدریس در مدارس علمیه خوی و مدیریت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) این شهرستان را در کارنامه دارد.

حجت الاسلام مرتضی اکبری

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین صفدر محمدی مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی و حجت الاسلام حجت قاسم‌خانی امام جمعه خوی سخنرانی کردند .

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha