شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار آتانی

حوزه / فرمانده سپاه استان قزوین گفت: امروز از کربلا به مرزهای فلسطین اشغالی رسیدیم و یک یا حسین دیگر نیاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین امروز در جمع دست اندرکاران نمایشگاه هفته دفاع مقدس که در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) داستان قزوین برگزارشد گفت: دستاورد و عمل شهیدان بسیار مهم است و اگر به پیامبر اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) رجوع کنیم سیمای شهیدان نشانه درخشان طبیعت آوان است که چشمه ای جوشان در دل منطقه است و مانند نگین می درخشد. چشمه جوشان منطقه الموت شهیدان هستند که مایه حیات و جاودانگی هستند.

وی ادامه داد: شهید باقری به بی سیم چی خودش گفت؛ به نشانه جنگ چهل کشور در برابر ایران اسلامی کد را روی ۴۰ تنظیم کنید تا در تاریخ بماند. شهدا بیرق داران آبروی ما هستند، هر سال روضه شهادت برای امام رضا می خوانیم اما خطاب به امام عصر(عج) عرض می کنیم؛ ما ملت ایران، آزموده شده ایم و اجازه ندادیم نائب شما تنها بماند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: امام(ره) فرمودند؛ بروید کار مستشاری کنید، راه قدس از کربلا می گذرد، خبر به گوش حزب الله رسید و ۷ نفر به ایران آمدند و نزد امام آمدند و کسب تکلیف کردند و امروز مجهزترین نیروی غرب آسیا شکل گرفت که در میدان نبرد آزموده شده است.

سردار آتانی بیان کرد: امروز از کربلا به مرزهای فلسطین اشغالی رسیدیم و یک یا حسین دیگر نیاز است؛ راهبرد نیل تا فرات تبدیل به دیوارهای بلند بتونی ۶متری منتهی شده است؛ شهیدان دشمن را در جغرافیای عمل و طبیعی تحقیر کردند و از فیلم های هالیوودی و عملیات‌های روانی خارج کردند و به دنیا شناساندند که دشمن پوچ تر از آن است که در جنگ روانی نمایان می شود.

فرمانده نظامی ارشد استان بیان کرد: در آب های بین المللی یک کشتی شما را می گیرند فرزندان شما ۸ کشتی آنها را توقیف می کنند و سیلی های گیج کننده به این جماعت می زنند. در تنگه های راهبردی دنیا شما دست برتر را دارید و به آنان هشدار دادیم که نگاه دزدانه نکنید، دیگر زمان سرقت نفت و خاک ایران گذشته است زیرا نسلی از شهیدان با روح قدسی امام حیات یافتند.

سردار آتانی اظهار کرد: قدرت استعمار را در میدان حقیقی به چالش کشیدیم؛ مسئولان خودشان را سرباز انقلاب بدانند. اگر از این مسئولیت به نفع خودشان استفاده کنند باید جواب خدا، امام و شهدا را بدهند. دیگر دشمن مقتدر نیست و زمین جنگ را ایران طراحی می کند و خود میدان دار این زمین نبرد است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha