سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر| آیین رونمایی از شش کتاب بانوان طلبه یزدی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: همزمانی هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی فرصتی برای تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در ابتدای شروع دروس طلبگی به شمار می رود.

خانم مریم حسن پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد با تبریک هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید در کشور، اظهار داشت: همزمان با شروع مهر در همه مدارس به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس، با برپایی نمایشگاه و فضا سازی محیط و نیز تهیه پوستر، بروشور و عکس نوشته با موضوع دفاع مقدس و انتشار در فضای مجازی و اختصاص یک فضا به شهدا با نام «اتاق شهدا» توسط معاونت های فرهنگی و با همکاری مدیران، طلاب فعال و دیگر معاونت های مدرسه انجام شد.

وی افزود: در این هفته نشست های بصیرتی با موضوعات روز در مدارس علمیه خواهران و با حضور راویان دفاع مقدس و نیز نشست های بصیرتی با محوریت نقش زنان در دفاع مقدس برگزار شده است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد، افزود: بانوان طلبه در طول این هفته در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس وغبار روبی قبور مطهر شهدا با آرمان های شهدا میثاقی دوباره بستند.

حسن پور گفت: بازدید از گنجینه شهدای اردکان و موزه دفاع مقدس یزد، دعوت از خانواده شهدا در مراسم مدارس و اختصاص برنامه ای به خانواده شهدا و هدیه ختم قرآن و صلوات برای شهدا از دیگر برنامه های بانوان طلبه در میثاق با شهدا در ابتدای سال تحصیلی به شمار می رود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha