شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ز

حوزه / حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: طلبه ها باید فعالیت های اجتماعی داشته و در خدمت مردم باشند، به خانواده شهدا سر بزنند و با جوانان ارتباط بگیرند تا شبهات آنان را برطرف و با اسلام آشنا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل امروز در درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه المهدی(عج) شهرستان آران و بیدگل با اشاره به امام باوری و امام یاوری گفت: طبق حدیث شریف «مَنْ ماتَ وَلَمْ یَعْرِفْ إمامَ زَمانِهِ ماتَ مَیْتَةً جاهِلِیَّةً» ما هم باید معرفتمان را نسبت به امام بالا ببریم و هم در کنار معرفت امام باید به امام یاری برسیم و پشت امام باشیم و او را کمک کنیم.

وی تصریح کرد: در انقلاب اسلامی، مردم امام را یاور شدند و در شهرها و استان های مختلف قیام کرده و امام را یاری کردند و ثمره آن انقلاب جهانی شد که زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) است.

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به سخن سیدحسن نصرالله که فرمود ما منویات رهبری را پیاده میکنیم و عمل به آن منویات ما را به پیشرفت های بالایی رسانده است یادآور شد: طلبه در کنار آموزش قوی و تعلم باید به مسأله ی تهذیب نفس نیز بپردازد. یکی از مسائل تهذیبی که موجب رشد و علو انسان می شود مانند خواندن دعای ندبه، کمیل، توسل و جامعه کبیره.

حجت الاسلام سلیمانی عنوان کرد: طلبه ها باید فعالیت های اجتماعی داشته و در خدمت مردم باشند، به خانواده شهدا سر بزنند و با جوانان ارتباط بگیرند تا شبهات آنان را برطرف و با اسلام آشنا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha