یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه وحدتیه

حوزه/ امام جمعه وحدتیه گفت: سال ۱۴۰۱ سال شکست بزرگترین جنگ ترکیبی دشمن علیه مردم ایران بود که با الطاف الهی و عنایات امام زمان علیه السلام و بصیرت مثال زدنی مردم انقلابی و هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب و جانفشانی سربازان گمنام امام زمان (عج) واقع گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام ولی صمصامی امام جمعه وحدتیه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: پیروز میدان جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران، جامعه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: سال ۱۴۰۱ سال شکست بزرگترین جنگ ترکیبی دشمن علیه مردم ایران بود که با الطاف الهی و عنایات امام زمان علیه السلام و بصیرت مثال زدنی مردم انقلابی و هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی و جانفشانی های پنهان و پیدای سربازان گمنام امام زمان (عج) واقع گردید.

امام جمعه وحدتیه گفت: در کنار عوامل پیش‌گفته، نمی‌توان از مجاهدتهای نیروی انتظامی عزیز و بسیجیان جان‌برکف غافل شد. لکن آنکه در کنار همه این عوامل هماهنگ کننده بود و با هوشمندی و اشراف و اقدامات به موقع دشمن را در این جنگ ترکیبی تمام عیار زمین گیر کرد، جان بر کفان گمنام و مفتخرین به سربازی امام زمان (عج) بودند که تحت اشراف شورای راهبردی اطلاعات کشور چون خورشید در آسمان امنیت کشور درخشیدند و مدال پیروزی را بر سینه جامعه اطلاعاتی کشور زینت بخشیدند.

وی ادامه داد: جهت‌گیری‌های بی‌نظیر و قابل تقدیر این دو دستگاه عزیز و مهم اطلاعاتی کشور در صدور به هنگام بیانیه‌های تبیینی و اطلاعیه‌های به موقع و خصوصاً مصاحبه روشنگرانه و بدیع وزیر اطلاعات هم خود جای تقدیر مضاعف دارد.

حجت الاسلام صمصامی اظهار کرد: کمیت و کیفیت اقدامات دقیق و سریع دستگاههای اطلاعاتی و مجاهدان گمنام این عرصه، در یکسال اخیر، تحسین‌برانگیز است و مع‌الاسف به‌خاطر کثرت این اقدامات از یک سو و عدم امکان تبیین کامل این مجاهدتها، برای مردم ما تا حدود زیادی عادی شده است.

وی به فهرستی از مهم‌ترین اقدامات در چند ماه اخیر پرداخت و گفت: خنثی‌سازی همزمان ۳۰ انفجار در تهران، انهدام شبکه‌های ترور و اغتشاش و تحرکات سازمان‌یافته هنجارشکنانه در استان‌های مختلف، واکنش سریع در شناسایی و حذف عوامل تروریستی در کمترین زمان ممکن، کشف ۴۰۰ بمب که ۴۰ بمب قرار بود در ایام محرم در هیأت‌ های مذهبی منفجر شود برخی اقدامات است.

امام جمعه وحدتیه دستگیری بیش از ۲۰۰ تروریست از گروه‌های مختلف تکفیری، منافقین و سلطنت‌طلبان و بهاییان، ناکام گذاشتن حملات سایبری و خرابکاری مراکز حساس کشور، دستگیری چند تروریست در اروپا و انتقال آنان به ایران، اخراج تروریست‌ها از آلبانی و اقدامات مؤثر بعدی، شناسایی شرکت‌های اقتصادی پشتیبان منافقین در کانادا، ضربه به شبکه اغتشاش کشور قبل از هرگونه اقدام موثر و بازداشت جاسوسان بهایی که در ارتباط مستقیم با رژیم صهیونیستی بودند را از دیگر عملیات های موفق دستگاه های اطلاعاتی عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha