جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
امام جمعه موقت اهرم

حوزه/ امام جمعه موقت اهرم گفت: وحدت مسلمین جهان است که باعث قدرتمندی و شکست ناپذیری آنان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام اصغر صفری امام جمعه موقت اهرم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت هفته وحدت ابراز داشت: این وحدت مسلمین است که باعث شکست ناپذیری آنان شده است

وی با تبریک میلاد حضرت محمد(ص)، افزود: میلاد فرخنده حضرت خاتم الانبیا، بهترین فرصت برای گسترش وحدت در بین جامعه اسلامی است که قطعاً وحدت اسلامی واقعی و اصیل را در پی خواهد داشت.

امام جمعه موقت اهرم ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که تمرکز دشمنان در جهت هدف‌گیری وحدت میان مسلمانان است، مشرکان برای رسیدن به اهداف خود برخی از نقاط را به‌عنوان نقطه ضعف مورد استفاده قرار داده و بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد می‌کنند.

حجت‌الاسلام صفری، با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید ویژه‌ای بر روی موضوع وحدت دارند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب وحدت را یک مسئله و امر راهبردی معرفی می‌کنند و همواره علما، روشنفکران، برجستگان سیاسی و آحاد امت اسلامی را به وحدت مطابق آموزه‌های قرآن کریم و پیامبر اکرم دعوت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هفته وحدت فرصتی است تا همه اختلافات کنار گذاشته شود و دست در دست هم پیام اسلام را به گوش همه جهانیان برسانیم، زیرا این وحدت مسلمین جهان است که باعث قدرتمندی و شکست ناپذیری آنان شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha