جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
فرمانده

سردار رضایی با اشاره به اینکه شهید" پناهی فر" فدایی امنیت و آرامش مردم شد و در مقابله با قاچاقچیان جان خود را برای امنیت مردم با خداوند معامله کرد، گفت: جوانان غیور در راه برقراری نظم و امنیت مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده انتظامی کشور امروز در مراسم تشییع شهید سرهنگ سعید پناهی فر از شهدای لرستانی مدافع امنیت و نظم که در کوهدشت برگزار شد با بیان اینکه امنیت، آسایش و آرامش جامعه مرهون خون مطهر شهدا و سربازان غیور این مرزوبوم است، گفت: آرامش و پویایی امروز جامعه به برکت خون شهدا به ویژه شهدای امنیت است که در راه برقراری نظم و امنیت برای مردم جان خود را نیز در طبق اخلاص می گذارند.

وی با بیان اینکه مردم استان لرستان مردمی ولایی و انقلابی هستند، بیان کرد: پاسداری و صیانت از ارزش های نظام و انقلاب از ویژگی های ممتاز مردم غیور دیار لرستان است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه لرستان ۶ هزار و ۵۵۵ شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، اظهار کرد: مردم لرستان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی( مدظله العالی) هستند و تا پای جان حافظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی خواهند ماند.

سردار رضایی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید امنیت شهید سعید پناهی فر گفت: این حضور گسترده نشانه قدردانی مردم از خدمات و زحمات حافظان برقراری نظم و امنیت است.

وی با بیان اینکه شهرستان کوهدشت ۴۵۱ شهید تقدیم نظام کرده است، خاطر نشان کرد: جوانان غیور این شهرستان در راه برقراری نظم و امنیت مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

جانشین فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اینکه شهید" پناهی فر" فدایی امنیت و آرامش مردم شد و در مقابله با قاچاقچیان جان خود را برای امنیت مردم با خداوند معامله کرد، گفت: شهید پناهی فر تربیت شده خانواده ای مومن، انقلابی و ولایی است.

سردار رضایی در پایان یادآور شد: شهید "پناهی فر" تمام اوصاف یک مجاهد را داشت و یک رزمنده مخلص و ولایی بود.

سرهنگ دوم شهید "سعید پناهی فر فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس پنجشنبه هفته گذشته در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha