دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
کد خبر: 1110688
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
حجت الاسلام جوشقانیان

حوزه/مسئول مؤسسه تفحص سیره شهدا با اشاره به اینکه شهدا محصول مکتب تربیتی حضرت امام(ره) بودند، گفت: شهدا با اخلاص، ولایتمداری و شجاعت در برابر دشمنان به صحنه آمدند و برای رسیدن به فیوضات الهی مراتبی را طی کردند و در طی این مسیر ارتباط خود را با خداوند قوی‌تر و عاشقانه‌تر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرّم آباد، حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانی امروز در اجلاسیه بزرگداشت ۵۸ شهید طلبه و روحانی لرستان در مصلای الغدیر خرم آباد، اظهار داشت: شهدا در میدان‌های مخاطره با اخلاص و ولایتمداری حاضر شدند و خون و جان مقدس خود را برای امنیت و آسایش مردم این مرز و بوم هدیه دادند.

وی با اشاره به اینکه شهدا محصول مکتب تربیتی حضرت امام(ره) بودند، گفت: شهدا با اخلاص، ولایتمداری و شجاعت در برابر دشمنان به صحنه آمدند و برای رسیدن به فیوضات الهی مراتبی را طی کردند و در طی این مسیر ارتباط خود را با خداوند قوی‌تر و عاشقانه‌تر کردند.

مسئول مؤسسه تفحص سیره شهدا، با اشاره به اینکه شهدا نسبت به جبهه ایمان، خاضع و خاشع بودند، خاطرنشان کرد: شهدا همواره در مسیر حقیقت و پاکی قدم برداشته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین جوشقانی با بیان اینکه روحانیون و طلاب با اخلاص در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در مقابل دشمنان این مرز و بوم صف آرایی کردند، گفت: رابطه‌ای عمیق با خداوند، عمل صالح، رفتار شجاعانه با کفر و رابطه غیرت‌مندانه با مومنین از جمله خصوصیات شهدا است.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون در دوران انقلاب و دفاع مقدس دوشادوش دیگر اقشار و صنوف مختلف شجاعانه و مخلصانه در برابر دشمنان ایستادند، اظهار کرد: حضور چشمگیر طلاب و روحانیون در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب در طول تاریخ بر کسی پوشیده نیست.

مسئول مؤسسه تفحص سیره شهدا با بیان اینکه استان لرستان، استانی با مردمانی مومن و ولایتمدار است، یادآور شد: تقدیم شهدای زیاد از اقشار مختلف از لرستان به اسلام و انقلاب گواه این ادعا است.

حجت الاسلام جوشقانی در پایان روایت‌هایی را از ایمان و اخلاص رزمندگان دوران دفاع مقدس برای حاضران در کنگره ۵۸ شهید طلبه و روحانی لرستان مطرح کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha