دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
المپیاد ورزشی

حوزه/ مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر گفت: المپیاد ورزشی طلاب حوزه علمیه استان در پنج رشته، فوتسال، دو و میدانی، دارت، تیراندازی و تنیس روی میز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه ستاد اجرایی المپیاد استانی ورزشی طلاب و روحانیون استان بوشهر صبح امروز با حضور مدیر، معاونان و جمعی از روحانیون دستگاه‌های اجرایی در سالن کنفرانس حوزه علمیه استان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی زارع مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر در این نشست با اشاره به جزئیات برگزاری این برنامه اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت طلبه شهید آرمان علی وردی از شهدای مدافع امنیت کشور، المپیاد ورزشی طلاب حوزه علمیه استان در پنج رشته فوتسال، دو و میدانی، دارت، تیراندازی و تنیس روی میز برگزار می‌شود.

وی در خصوص زمان برگزاری این المپیاد ورزشی گفت: این برنامه ورزشی از پنجم مهر ماه تا ۱۰ آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد و همه طلاب و روحانیون سطح استان می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به نحوه ثبت نام در این المپیاد ورزشی، خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند جهت ثبت نام به مدارس علمیه سراسر استان و نیز پایگاه‌های بسیج طلاب مراجعه کنند.

حجت الاسلام زارع یادآور شد: به تیم‌ها و نفرات برتر به رسم یادبود هدایا و جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha