یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اردوی  بانوان حوزوی جدیدالورود  در مهریز برگزار شد

اردوی یک روزه مشترک طلاب جدیدالورود مدارس علمیه الزهرا (سلام الله علیها) مهریز و زینب کبری(سلام الله علیها) یزد همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد.

خانم اقدس السادات دهقان منشادی (خاتم الحسینی) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد از برگزاری اردوی‌ مشترک طلاب جدیدالورود مدارس علمیه الزهرا|(سلام الله علیها) مهریز و حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) یزد به مدت یک‌روز در مهریز خبر داد.

وی به برخی از اهداف برگزاری این اردو از جمله آشنایی طلاب با وظایف طلبه تراز انقلاب اسلامی، بستر سازی توسعه فعالیت‌های فرهنگی طلاب، برقرای ارتباطی سازنده و مؤثر با طلاب فعال و دغدغه مند، زمینه‌سازی جهت ارتقا، رشد و شکوفایی استعداد طلاب در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: این برنامه فرهنگی، تربیتی و آموزشی با مشارکت پیشکسوتان و کادر هر دو مدرسه برگزار شد.

وی در ادامه از دیگر اهداف این اردو، بکارگیری سیره عملی اساتید اخلاق و استفاده از رفتارهای پیشکسوتان حوزوی عنوان کرد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) مهریز با بیان اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی، آموزشی و ورزشی در این اردو اجرا شد، گفت: در این اردو حلقه‌های معرفتی با موضوعات نقشه راه زندگی، زندگی هدفمند و مغتنم شمردن فرصت‌ها با حضور اساتید هر دو مدرسه برگزار شد.

دهقان منشادی افزود: از دیگر برنامه های این اردو را جلسه سخنرانی خانم منصوره قیاسی رئیس هیئت امنای مدرسه علمیه حضرت زینب (سلام الله علیها) یزد با هدف اهمیت نقش الگویی استاد در تربیت طلاب بود.

وی به حضور مشاوران هر دو مدرسه در این برنامه اشاره و عنوان کرد: این برنامه با هدف آشنایی و ایجاد ارتباط صمیمی طلاب و مشاور مدرسه در راستای تبیین برنامه های مشاوره ای در طول سال انجام شد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) مهریز در پایان با اشاره به استقبال طلاب از اینگونه برنامه ها اظهار کرد: لازم است اردوهای فرهنگی آموزشی به عنوان موثرترین شیوه یادگیری با کمک خیرین به صورت مستمر در طول سال تحصیلی برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha