دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
درویشی

حوزه/ مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان گفت: شهدا جان خود را برای صیانت و پاسداری از اهداف و آرمان های اسلام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرّم آباد، حجت الاسلام علی درویشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، امروز در کنگره ۵۸ شهید طلبه و روحانی این استان که در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد با اشاره به اینکه شهدا مسیر نور و روشنایی برای آحاد مردم محسوب می شوند، گفت: سیره و منش شهدا چراغ راه هدایت بشر به سمت کمال و سعادت است.

وی با بیان اینکه خون شهدا رمز بقای انقلاب اسلامی است، بیان داشت: شهدا جان خود را برای صیانت و پاسداری از اهداف و آرمان های اسلام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان با بیان اینکه برگزاری کنگره ها و یادواره های شهدا تجدید پیمان دوباره با آرمان های شهدا می باشد، اظهار کرد: تکریم مقام شامخ شهدا ضرورتی غیر قابل انکار است.

حجت الاسلام درویشی با بیان اینکه شهدا با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند، خاطر نشان کرد: خون شهدا درخت انقلاب را تنومند و بارور نمود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه باید برای ترویج سیره شهدا در جامعه برنامه های منسجم و هدفمند صورت گیرد، خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راهکاری مطمئن برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha