شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ناجی

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: برخی مواقع موازی کاری هایی رخ می دهد و اتفاق جدیدی می افتد و اگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اتصالات را درست ایجاد کند تا یک کار موازی اتفاق بیافتد یک کار پیشران رقم زده می شود. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام علیرضا ناجی در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان که پیش از ظهر امروز برگزار شد با اشاره به حضور در عرصه های مختلف تبلیغ در کنار مبلغین و بزرگان این عرصه از سال ۸۵، دغدغه جدی خود از ورود به حوزه علمیه را تبلیغ بیان کرد.

وی افزود: فرمایشاتی که رهبر انقلاب به خصوص در ماه های اخیر نسبت به جایگاه انقلاب و نزدیک بودن به قله داشتند و هم چنین بیاناتی که در جمع روحانیون اصفهان در خصوص تبلیغ به عنوان اولویت اول بیان کردند، وظیفه ما را بسیار سنگین تر از پیش می کند.

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به آیه ۳۹ سوره مبارکه احزاب، وظیفه این شورا را اتصال بین دستگاه های فرهنگی عنوان کرد و گفت: از همه متولیان دستگاه های مختلف استان اعم از فرهنگی و تبلیغی این درخواست را داریم که ما را در این عرصه یاری کنند و به طور قطع ما اینجا خادم هستیم.

وی خاطر نشان کرد: برخی مواقع موازی کاری هایی رخ می دهد و اتفاق جدیدی می افتد و اگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اتصالات را درست ایجاد کند تا یک کار موازی اتفاق بیافتد یک کار پیشران رقم زده می شود.

حجت الاسلام ناجی تأکید کرد: دغدغه ما طبق فرمایش رهبر انقلاب بحث جوان گرایی و جهاد تبیین است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha