دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اراک

حوزه/ مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهر اراک گفت: نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با رویکرد مقام معظم رهبری تشکیل شد زیرا نگاه ایشان این است که حوزه و دانشگاه باید با هم تعامل بالایی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، ظهر امروز نشست مشترکی با حضور حجت الاسلام و المسلمین گودرزی مدیر حوزه علمیه خواهران استان و حجت الاسلام نجفی افشار مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهر اراک برگزار شد.

حجت الاسلام نجفی افشار در این نشست که در راستای هم‌افزایی فعالیت‌ها و انسجام بین مبلغین برگزار شد، اظهار داشت: نهاد رهبری در سال ۱۳۷۰ و با رویکرد مقام معظم رهبری که تقویت وحدت حوزه و دانشگاه بود، تشکیل شد.

وی افزود: نیازمند تعامل حوزه و دانشگاه هستیم و باید طلاب و روحانیونی را تربیت کنیم تا بتوانند به‌راحتی در دانشگاه‌ها ورود پیدا کنند و تسهیل‌گر امور دانشجویان در مباحث اخلاقی و دینی باشند.

حجت الاسلام نجفی افشار خاطرنشان کرد: زمینه ارتقا و رشد طلاب در دانشگاه فراهم شده، از جمله در کارگروه معارف که طلاب می‌توانند با ارتقاء سطح علمی به‌عنوان استاد در دانشگاه‌ها تدریس کنند.

حجت الاسلام و المسلمین گودرزی نیز در این نشست خاطرنشان کرد: آنچه ما در دانشگاه به دنبال آن هستیم، گعده‌های دانشجویان و طلاب است که می‌تواند ارتباط بین طلاب و دانشجویان را تقویت کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی گفت: ما آماده هرگونه همکاری با دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها هستیم.

تعامل حوزه و دانشگاه یک نیاز ضروری است

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha