سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت  الاسلام اسدی معاون جدید آموزش موسسه

حوزه/ آئین افتتاحیه سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ امروز با سخنرانی آیت الله رجبی و با حضور جمعی از اساتید، فضلا، اعضای هیات علمی و دانش پژوهان در سالن اجتماعات موسسه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،آئین افتتاحیه سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ امروز با سخنرانی آیت الله رجبی و با حضور جمعی از اساتید، فضلا، اعضای هیات علمی و دانش پژوهان در سالن اجتماعات موسسه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی نسب معاون سابق آموزش موسسه در ادامه این مراسم در سخنانی گفت: آیت الله مصباح یزدی در اینکه طلاب در کسب علم و اخلاق تلاش کنند بسیار دغدغه مند بودند و در این راه از امور ساده و پیش پا افتاده نیز غافل نبودند.

وی افزود: اسلامی سازی علوم انسانی وظیفه بسیار بزرگیست و برنامه های آموزشی موسسه نیز با حساسیت زیاد در این مسیر است چرا که این کار رسالت مهم موسسه است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی نسب خاطرنشان ساخت: فضلا،اساتید و دانش پژوهان گرامی همواره به این تکلیف مهم موسسه عنایت داشته اند چرا که این کار جز با همت بالا و تلاش بسیار محقق نخواهد شد.

حجت الاسلام اسدی معاون جدید آموزش موسسه نیز در سخنانی گفت: در صدد هستیم که جایگاه فقه و اصول را بررسی و تبیین کنیم و برنامه های لازم برای این قسمت نیز تدارک دیده شده است.

وی افزود: توسعه و ارتقای آموزشی موسسه را به دو طریق مهم پیگیری می کنیم، اول از راه هم افزایی و کمک گروه های علمی و در نهایت نیز با کمک از حوزه و سایر مراکز علمی دیگر.

حجت الاسلام اسدی با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته توسط معاون سابق آموزش گفت: معاونت آموزش در زمان حجت الاسلام والمسلمین موسوی نسب کارنامه خوبی دارد و ایشان زحمات زیادی برای این بخش کشیدند که قطعا زحمات و فعالیت های ایشان ثبت و ماندگار خواهد شد.

خاطر نشان می شود: سخنرانی آیت الله رجبی رئیس موسسه و تقدیر از نفرات برتر آزمون ورودی موسسه نیز پایان بخش مراسم افتتاح سال تحصیلی جدید موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha