شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
لرستانی

حوزه/ مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: تا وحدت و یکپارچگی بین آحاد مختلف مردم وجود دارد، دشمنان با هیچ حربه و نیرنگی نمی‌توانند به خواسته‌های شوم خود دست پیدا کنند.  

حجت الاسلام علی لرستانی مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با تبریک هفته وحدت در خصوص اهمیت وحدت بین جامعه اسلامی، اظهار داشت: هفته وحدت، نشان دهنده احترام به پیامبر اسلام(ص) و فرصتی مغتنم برای تقریب بین مذاهب اسلامی است که همگی به وحی الهی و قرآن کریم اعتقاد دارند.

وی با بیان اینکه قدرت و تأثیرگذاری مسلمانان در صحنه بین‌المللی به حدی است که با همبستگی و یکپارچگی خود می‌توانند به عزت و سربلندی برسند، افزود: این قدرت نشان دهنده غنای تمدن اسلامی است که با توجه به مشترکات و تفاوت‌های مسلمانان، می‌تواند به رشد و پیشرفت علمی و هنری منجر شود.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با بیان اینکه هفته وحدت تمرینی برای تمام مسلمانان است تا اختلاف‌ها را کنار بگذارند، اظهار کرد: هفته وحدت فرصتی است که مسلمانان دست در دست هم، پیام اسلام و پیامبرش را به گوش جهانیان برسانند.

حجت الاسلام لرستانی با اشاره به اینکه مسلمانان در تاریخ پر فراز و نشیب اسلام، بارها شاهد تلاش دشمنان قسم خورده برای برهم زدن وحدت اسلامی مسلمانان بوده‌اند، گفت: دشمنان بارها با حربه‌های گوناگون سعی در از بین بردن اسلام و اندیشه‌های ناب محمدی(ص) از پهنه جهان هستی داشته‌اند اما مسلمانان همواره با وحدت خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

وی در خصوص اهمیت وحدت و یکپارچگی عموم مردم مسلمان، خاطرنشان کرد: تا وحدت و یکپارچگی بین آحاد مختلف مردم وجود دارد، دشمنان با هیچ حربه و نیرنگی نمی‌توانند به خواسته‌های شوم خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha