دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
میلاد پیامبراکرم(ص)

حوزه / معاون امور مالی مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد اتحاد بین تشیع و تسنن، تبیین و ترویج مولفه‌های اخلاقی پیامبر(ص) است.

خانم نجیبه تراهی معاون امور مالی مدرسه علمیه خواهران نرجسیه(س) رودان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اطهار داشت: هفته وحدت، نماد اتحاد و همدلی مسلمانان جهان و همچنین نشانگر بزرگی و عظمت دین مبین اسلام است چرا که اتحاد و همبستگی در جوامع اسلامی باعث عزتمندی و قدرت یافتن امت واحده مسلمین است.

تراهی افزود: بهترین الگو، برای همه انسان‌ها نه تنها در این میدان بلکه در تمام عرصه‌های زندگی، شخص پیامبر(ص) است، استقامت و شکیبایی، اخلاص و توجه به خدا، تسلط بر حوادث و ایستادگی در برابر در برابر سختی‌ها و مشکلات، هر کدام می‌تواند الگو و سرمشقی برای همه مسلمین باشد.

وی ضمن تأکید بر بیانات امام خامنه‌ای در مورد پیامبر که فرمودند، معرفی شخصیت پیامبر اسلام بزرگ‌ترین تبلیغ برای اسلام است، تصریح کرد: همه‌ مسلمانان از جمله نویسندگان و گویندگان باید به تبلیغ شخصیت پیامبر بپردازند.

تراهی با اشاره به اینکه بر همه مسلمانان، مخصوصاً جوانان با ایمان و پرجوش، واجب است که سیره پیامبر اسلام(ص) را مو به مو بخوانند و به خاطر بسپارند، اظهار کرد: مهمترین وسیله سعادت و کلید فتح و پیروزی به کار گیری سخنان پیامبر و توسل به ایشان است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha