یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ مراسم اهدای جهیزیه به تعداد ۵۳ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) خوی

حوزه/ همزمان با میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، ۱۸۰ فقره کمک هزینه جهیزیه برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان طی تفاهم نامه با شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس، تأمین و پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، همزمان با میلاد پر خیر و برکت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) تفاهم نامه تامین ۱۸۰ فقره کمک هزینه جهیزیه ازدواج با شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس با حضور رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان به امضا رسیده بود پرداخت و در اختیار مددجویان تحت پوشش قرار گرفت.

رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: این اقدام خداپسندانه در راستای الطاف و تدبیر مسئولان ذیربط در ارایه خدمات به نیازمندان و محرومان است و امیدوارم خداوند متعال به ما توان زیاد بدهد که بتوانیم قدمهای خوب همراه با خیر و برکت در مسیر خدمت به عموم جامعه و محرومین برداریم.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه یکی از ابعاد مهم توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت، توجه به فراهم آوردن زمینه‌های ازدواج برای جوانان است؛ افزود: توسعه و ترویج ازدواج آسان با اهداف تحکیم بنیان خانواده و کمک به جوانی جمعیت می تواند نقش بسزایی در ترویج این سنت حسنه را داشته باشد.

محمودی در ادامه به اقدامات بهزیستی استان در راستای خدمات موثر به خانواده های تحت پوشش بهزیستی اشاره کرد و تصریح داشت: با تفاهمنامه ای که با بنیاد علوی نوشته طی روزهای قبل منعقد و به امضا رسید که توانستیم تعداد ۱۵۰ کمک هزینه جهیزیه را برای مددجویان تحت پوشش انجام دهیم و امیدواریم این امر به زودی به مرحله اجرا برسد.

وی در پایان اظهار داشت: بهزیستی در حال حاضر در کنار برنامه های حمایتی خود یکی از سازمانهای پویا و فعال در عرصه خدمات اجتماعی و تخصصی می باشد که می تواند نقش بسزایی در سلامت اجتماعی کارکنان و تلاشگران این عرصه در تعامل با صنعت مستقر در منطقه داشته باشد و این سازمان آمادگی دارد تا در راستای ارتقاء سلامت روان و اجتماعی، شاغلین حوزه صنعت همکاری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha