دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه پلیس پیوسته مشغول جهاد فی سبیل‌الله است، گفت: فراجا امروز سرافراز و سربلند است و توانسته نگاه مثبت آحاد مردم را به خود جلب کند و در انجام مأموریت‌های متنوع اعم از برقراری نظم و امنیت و مرزبانی، توفیقات شایان توجهی را به دست آورد.

به خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضائیه امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان، گفت: پلیس با توجه به حجم و تنوع ماموریت‌هایی که دارد، نیازمند آموزش‌های پیوسته و مستمر است که بحمدالله این مهم تحقق یافته است؛ همچنین این نیرو متناسب با ماموریت‌های متنوعی که دارد نیازمند تجهیز امکانات و نیروست.

وی بیان کرد: فراجا امروز سرافراز و سربلند است و توانسته نگاه مثبت آحاد مردم را به خود جلب کند و در انجام ماموریت‌های متنوع اعم از برقراری نظم و امنیت و مرزبانی، توفیقات شایان توجهی را به دست آورد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: پلیس یکی از ستون‌ها و استوانه‌های امنیت در کشور است و به واسطه ماموریت‌ها و مسئولیت‌های متنوعی که از نقاط مرزی تا مناطق شهری و روستایی بر عهده دارد، به موقعیت و مختصاتی ممتاز در میان نیروهای مسلح دست یافته است.

وی گفت: پلیس توانسته با ایفای مطلوب مسئولیت‌های خود به معنای واقعی کلمه، پناهِ جمع و فرد فرد مردم باشد.

رئیس قوه قضاییه با تبیین و تشریح مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی در دفع شر تروریست‌ها و اشرار گفت: باید خدمات و مجاهدت‌های سلحشورانه نیروهای انتظامی، هرچه بیشتر و جامع‌تر برای مردم و مسئولین، بازگو و تبیین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ابتدای این برنامه با حضور در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح آذربایجان شرقی، با تعدادی از جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس به گفت و گو پرداخت.

پیش از رئیس دستگاه قضا، سردار علی محمدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی با همراهی همیشگی مردم، همواره در حفظ امنیت و خنثی کردن فتنه‌های گوناگون پیشتاز بوده است.

سردار محمدی ضمن اشاره به تعامل مثبت و سازنده فراجا و قوه قضائیه در استان آذربایجان شرقی، ابراز امیدواری کرد که این تعامل و هم‌افزایی همچنان در بالاترین سطح ممکن استمرار داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha