شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
وحید هدایتی

حوزه/معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن، گفت: در این میان طلاب باید بدانند که در کنار سایر نخبگان فرهنگی و علمی کشور باید در این نبرد، نقش کلیدی دارند، زیرا یکی از اهداف جنگ ترکیبی دشمن حوزه های علمیه و  دانشگاه های کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی در نشست بصیرتی طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار که با موضوع جنگ نرم و تهدیدات رسانه ای دشمن برگزار شد، اظهار داشت: بعد از گذر از جنگ نظامی، دشمن برای مقابله با این نظام اسلامی وارد فاز جنگ نرم و رسانه ای شده است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: البته جنگ نرم دشمن با استفاده از سایر حوزه ها به صورت جنگ ترکیبی خود را نشان می دهد و همین امر به نوعی برای ما و ارائه راهکارهای مقابله با آن مشکلاتی پیش خواهد آورد، لذا شایسته است که قشری را تربیت کنیم که به خوبی با اساس جنگ ترکیبی آشنا باشند.

وی تصریح کرد: جنگ ترکیبی را می توان ترکیبی از جنگ نرم، تحریم های اقتصادی، تحریم های سیاسی، جنگ رسانه ای، جنگ عقیدتی و... دانست که همین امر باعث پیچیده شدن تقابل با این نوع جنگ برای مخاطب می گردد.

حجت الاسلام هدایتی ادامه داد: دشمن با هزاران امید جنگ ترکیبی علیه کشورمان را دنبال می کند زیرا در ۴۵ سال اخیر به خوبی متوجه شده است که هرگز نمی تواند صرفاً در یک جبهه با این نظام مقابله کند و پیروز شود.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: در این میان طلاب باید بدانند که در کنار سایر نخبگان فرهنگی و علمی کشور باید در این نبرد، نقش کلیدی دارند، زیرا یکی از اهداف جنگ ترکیبی دشمن حوزه های علمیه و دانشگاه های کشور هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha