پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویر/ دیدار فرمانده کل انتظامی کشور با آیت الله اعرافی

حوزه/مدیر حوزه های علمیه گفت: نیروی خدمتگزار انتظامی را باید از همه لحاظ مورد پشتیبانی قرار داد، از نظر قانون و مقررات گرفته تا معیشت و تجهیزات مورد حمایت قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه عصر امروز در دیدار سردار احمد رضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: نیروی انتظامی علاوه بر اخلاق مداری و معاشرت خوب با مردم، اقتدار و جدیت لازم را در مسیر انجام وظایف خود به کار می‌برد و نیاز است که همه اقشار جامعه در راستای تامین امنیت پایدار حمایت و تعامل لازم را با این نهاد داشته باشند.

وی افزود: نیروی انتظامی همواره در حوادث سخت در وسط میدان بوده و از عهده وظایف خود به خوبی برآمده‌ است، ما قدردان مجاهدت‌ها و تلاش‌های همه نیروهای این نهاد هستیم و یاد و خاطره شهدای آن را گرامی می‌داریم.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه ادامه داد: ماموریت‌های نیروی انتظامی متعدد و متنوع است و به همین دلیل این نهاد رسالتی سنگین برعهده دارد، کار تامین امنیت جامعه در همه جوامع ارزشمند است، اما این عمل در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نیروی انتظامی ما برای برقراری امنیت جامع در همه ابعاد از نظامی گرفته تا فرهنگی و اجتماعی تلاش می‌کند.

آیت الله اعرافی گفت: همچنین نیروی انتظامی ما تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب و در چارچوب معارف اسلامی عمل می‌کند و صیانت از فرهنگ جامعه را برعهده دارد که این مسائل از جمله ویژگی‌های خاص این نیرو در نظام اسلامی است.

وی بیان داشت: ما در مرکز مدیریت‌های حوزه علمیه آمادگی خود را برای تعامل هر چه بیشتر با نیروی انتظامی اعلام می‌کنیم و آمادگی داریم از ظرفیت‌های علمی و آموزشی خود برای کمک به نیروی انتظامی در سراسر کشور استفاده کنیم.

عضو جامعه مدرسین با اشاره به وجود جوانان مومن و متعهد مهمترین سرمایه نیروی انتظامی است، ادامه داد: نیروی انتظامی باید از نظر امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و همچنین معیشت کارکنان بهترین وضعیت را داشته باشد و این موضوعی مهم برای ارتقا فعالیت‌های این نهاد است.

مدیر حوزه‌های علمیه با تاکید بر اهمیت توجه به مسائل اعتقادی در نیروی انتظامی گفت: استفاده از دانش روز و هوشمندسازی فرآیندها در نیروی انتظامی از جمله موضوع‌های دیگری است که باید با جدیت دنبال شود.

وی با تشکر از تلاش‌های نیروی انتظامی در جریان برگزاری آیین پیاده روی اربعین بیان داشت: در همین رابطه لازم است با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای اقدام‌های نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف برای مردم به خوبی تبیین شود.

آیت الله اعرافی همچنین در سخنان خود با تاکید بر این که با هوشمندی و تدبیر حس تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی روز به روز بیشتر می‌شود، ادامه داد: در مسائل فرهنگی آسیب‌ها با تدبیر، حکمت و قاطعیت کنترل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تلاش‌های نیروی انتظامی برای تامین امنیت قم گفت: قم فقط یک شهر برای مردم آن نیست، بلکه ما امروز شاهد حضور فرهیختگان بسیاری از سراسر کشور و بیش‌از ۱۰۰ کشور جهان در این شهر هستیم که از قم جهان شهر به وجود آورده‌است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha