یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مهدی حسین آبادی

حوزه/ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: تسهیل سفر به شهر مقدس قم باید از مسئولان کشوری مطالبه شود و این شهر با داشتن ظرفیت‌های بسیار زیاد در عرصه‌های مختلف برای آحاد جامعه مأمن و پناهگاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام مهدی حسین‌آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، گفت: یکی از اقدامات دشمنان موضوع قم‌هراسی است و دشمنان نقش آخرالزمانی قم را درک کرده‌اند که باید در برنامه‌ریزی‌ها به این موضوع توجه لازم شود.

وی ادامه داد: در روایات قم به‌عنوان پایگاه مردم در مواجهه با فتنه‌ها و عش آل محمد(ص) معرفی شده است که مأمن بودن قم برای همه مسلمین باید محور برنامه‌های روز قم باشد و اهل بیت(ع) نیز بر این امر تأکید دارند؛ محور قرار گرفتن ایمن‌بخش بودن قم در آخرالزمان موضوعی است که در کلام اهل بیت(ع) آمده است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: تسهیل سفر به شهر مقدس قم باید از مسئولان کشوری مطالبه شود و این شهر با داشتن ظرفیت‌های بسیار زیاد در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی برای آحاد جامعه مأمن و پناهگاه است.

حجت الاسلام حسین‌آبادی با اشاره به اینکه در طول سال مناسبت‌های وجود دارد که قله هستند به‌عنوان نمونه نیمه شعبان و روز ولادت حضرت معصومه(س) روز دختر از جمله آنان است، بیان کرد: مجموعه‌های مختلفی در قم هستند که می‌توانند پناه مسلمین باشند و باید طراحی تسهیل سفر به قم صورت گیرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha