دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
استاندار

حوزه/ استاندار لرستان گفت: واژه پر افتخار غیرت و وطن دوستی با بردن نام نیروی انتظامی به ذهن‌ها خطور می کند و این توفیق و افتخاری بزرگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در محل ستاد فرماندهی انتظامی لرستان با بیان اینکه نام نیروی انتظامی یادآور غیرت، شجاعت و از جان گذشتگی است، گفت: هر جا نام و حضور انتظامی باشد اولین اثر آن اطمینان، امنیت و آرامش است.

استاندار لرستان بیان کرد: در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و چهار دهه گذشته نام نیروی انتظامی همواره یادآور شجاعت و از جان گذشتگی کارکنان پرتلاش انتظامی بوده و هست.

وی با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان گلگون کفن میهن اسلامی و ۶ هزار و ۵۵۵ شهید لرستان و ۵۰۰ شهید انتظامی استان با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)که کارکنان انتظامی را مجاهدان فی سبیل الله خواندند، اظهار کرد: کارکنان انتظامی مجاهدان فی سبیل الله، مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی هستند و مسئولیت سنگین تامین امنیت از داخل کشور و همه سطوح تا مرزهای کشور را بر عهده دارند.

استاندار لرستان ادامه داد: پلیس در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان مردم است و آحاد مردم هم به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند و هر جا نام و حضور انتظامی باشد اولین اثر آن اطمینان، امنیت و آرامش است.

زیویار بیان کرد: واژه پر افتخار غیرت و وطن دوستی با بردن نام نیروی انتظامی به ذهن ها خطور می کند و این توفیق و افتخاری بزرگ است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در طول هشت ساله دفاع مقدس مسابقه غیرت و ایثار قوای مسلح، بسیج، آحاد مردم و جهادگران بود و همین غیرت و مردانگی نگذاشت یک وجب از خاک میهن عزیزمان به دست دشمن بیفتد.

زیویار ادامه داد: دشمن پس از شکست در جنگ هشت ساله، بیکار ننشست و هر روز با ایجاد فتنه و توطئه جدید، امینت کشور را را نشانه رفته بود و نیروی انتظامی کشور با ماموریت های سخت تمام قد در مقابل دشمنان ایستادگی کرد.

وی در پایان یادآور شد: من از این تریبون و از همین جا از عملکرد پلیس در مقابله با اشرار، تامین امنیت عمومی راه ها، مرزها، شهرها و مقابله مفاسد اقتصادی و تقدیر و تشکر می کنم و به نمایندگی از همه از "سردار یحیی الهی" فرمانده ولایی و با غیرت انتظامی استان در راستای تامین امنیت مطلوب در استان تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha