چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دیدار مشاور رئیس جمهور با نماینده آیت الله العظمی سیستانی

حوزه/ مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت به نمایندگی از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حاج ابوالقاسم دولابی مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت به نمایندگی از حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز با حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی در قم دیدار و گفت و گو کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • وحدت CA ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 1
    ﷽. امام خامنه ای گفتند🇵🇸 مهمترین محور وحدت جهان اسلام است. هر روز روز قدس است، و هر روز روز مبارزه با استکبار! پیام آیت الله سیستانی هم همین بوده و از جنس پیام ۱۳ آبان! در پیام صادره ۱۸ ربیع الأول ۱۴۳۹ هـ.ق. (https://www.sistani.org/persian/statement/25869) موضع دفتر معظم له: در پی اقدام ایالات متحده در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل یک مقام مسؤول در دفتر آقای سیستانی در نجف اشرف ضمن تقبیح ومحکوم نمودن آن گفت:«این اقدام احساسات صدها ملیون عرب و مسلمان را جریحه دار کرده است، ولی هرگز موجب تغییر این واقعیت نمی شود که قدس یک سرزمین اشغال شده است و باید به صاحبان اصلی آن یعنی فلسطینی ها باز گردد هرچند زمان آن به درازا بکشد. و برای رسیدن به این هدف لازم است امت اسلامی تلاش مضاعف و وحدت کلمه داشته باشد.» امید است که مسلمانان غرب تلاش مضاعف و وحدت کلمه داشته باشند، و دوست را از دشمن بشناسند. سال هاست که خیلی از مسلمانان غرب رابطشون با دشمن و صهیونیست ها عادی است! امام اسلام آمریکایی، کانادایی، انگلیسی و غربی نمی خواهد! نه در داخل 🇮🇷، و نه در خارج! حاج قاسم یادمون داد (https://defapress.ir/453383):«اگر در تمام بیاناتمان، خصوصاً کسانی که در این منصب‌ها و جایگاه‌ها قرار گرفتند، اگر آدرس غلط به جامعه ما دادند و در جامعه دوصدایی پیرامون دشمن به وجود آوردند، خیانت می‌کنند و مرتکب خیانت شده‌اند. کوچه دادن به دشمن بدترین نوع خیانت است. ترویج فهم غلط از دشمن در جامعه، حساسیت جامعه را ازبین‌بردن، سردکردن، در درون آن تفرقه ایجاد‌کردن، خیانت است». سید ابراهیم رئیسی ما گفتند(https://www.president.ir/fa/140102):«هر کس در هر کجا با قلم، بیان، عمل، با فعل و ترک فعل به وحدت عالم اسلام کمک کند، در جهت راهبرد ضروری جهان اسلام حرکت کرده است و هر کس بداند یا نداند، بخواهد یا نخواهد، با قلمش، بیانش، فعلش، ترک فعلش، در جهان اسلام ایجاد تفرقه کند، حتماً در جهت راهبرد دشمن حرکت کرده است.» مساله 🇵🇸 یک امتحان بزرگ الهی برای همه بشریت است تا جایگاه خود را در دو صف حق از باطل، ظالم از مظلوم، راستگو از دروغگو، شجاع از ترسو و صداقت از نفاق مشخص نمایند. امید است که هر چه زودتر دوست را از دشمن بشناسیم... که خبری در راه است! إِنَّهُمْ يَرَوْنَهُ بَعِيداً وَنَرَاهُ قَرِيباً.
    • إِنَّ مَعِيَ رَبِّي سَيَهْدِينِ CA ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      0 0
      ﷽🔹به گزارش خبرگزاری مهر(mehrnews.com/x33fbR)، دفتر آیت الله العظمی سیستانی، مرجع عالیقدر دینی در نجف اشرف با صدور بیانیه‌ای (https://www.sistani.org/arabic/statement/26809) [النجف الأشرف (٢٥ ربيع الأول ١٤٤٥هـ) به حملات رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: نوار غزه این روزها شاهد بمباران پیوسته و حملات بی نظیری است که منجر به شهید و مجروح شدن بیش از ۶ هزار غیرنظامی بی گناه، مهاجرت شمار زیادی از منازل خود، تخریب گسترده مناطق مسکونی و بمباران مناطقی شده است که دیگر برای مردم امن نیست. اسرائیل محاصره خفقان آوری شامل آب، غذا، دارو و سایر ضروریات زندگی اعمال کرده و بیشترین آزار و اذیت را نصیب اهالی آن منطقه که قدرت و دفاعی ندارند، کرده است گویا می‌خواهد از آنها انتقام بگیرد و شکست بزرگ و سنگین خود در درگیری‌های اخیر را جبران کند. همچنین: این اقدامات در مقابل دیدگان همه جهان رخ می‌دهد و مانع و بازدارنده‌ای وجود ندارد، بلکه برخی از این اقدامات جنایت کارانه حمایت و آن را به بهانه و توجیه دفاع از خود حمایت می‌کنند. از همه جهان خواسته می‌شود در مقابل این توحش فجیع بایستند و مانع از گسترش اجرای طرح‌های نیروهای اشغالگر برای آسیب بیشتر به ملت مظلوم 🇵🇸 شوند. در این بیانیه: پایان دادن به تراژدی این ملت بزرگوار که از هفت دهه گذشته ادامه دارد، برای دستیابی به حقوق مشروع و از بین بردن اشغال و غصب سرزمینشان، تنها راه برقراری امنیت و صلح در این منطقه است و بدون آن مقاومت در برابر تجاوزکاران ادامه خواهد داشت و چرخه خشونت جان‌های بی گناه بیشتری را می‌گیرد. 🔹بت و گوساله امروز ما چیست که مردم دنیا (و مردم قوم موسی/رهبر/مراجع) را از حرف حق موسی/هارون زمان دور میکند؟ باید پیام رسان های دشمن را بشناسیم، بشکنیم و بسوزانیم! پیامرسانهای دشمن (چه انسان یا دستگاه) هم نا أمن هستند، هم نا پاک و هم استفاده از آنها به بهای خون یک کودک 🇵🇸 (و ...) تمام می شود. 🔸«بنی اسرائیل به دین فرعون درآمده‌اند. کودکان را می‌کُشند از ترس آنکه از میان آنها موسایی دیگر برنخیزد. اما هزاران موسی در گاهواره‌ی امن تاریخ قد کشیده‌اند تا با طوفانی دیگر کار فرعونیان را یکسره کنند» - (آقای وحید یامین پور).🔸 خدا با ماست 🇵🇸🌏🇮🇷(https://english.khamenei.ir/news/4510/God-is-with-us)