شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسابقه کتابخوانی

حوزه/ بنا بر اعلام دبیرخانه برگزاری مسابقه بزرگ استانی کتابخوانی «ستاره‌ها چیدنی نیستند» و «بی‌پرده با حجاب» در بوشهر، مهلت شرکت در این مسابقه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، بنا بر اعلام دبیرخانه برگزاری مسابقه بزرگ استانی کتابخوانی «ستاره‌ها چیدنی نیستند» و «بی‌پرده با حجاب» در بوشهر، مهلت شرکت در این مسابقه تا پایان آبان ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

این مسابقه که محوریت آن عفاف و حجاب است، با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به‌طور غیر مستقیم در قالب داستان و رمان، ترویج کتابخوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر با موضوع عفاف و حجاب و شناسایی و تقویت حلقه‌های مطالعاتی موجود و تشکیل حلقه‌های مطالعاتی جدید برگزار خواهد شد.

منابع این مسابقه کتاب‌های «بی‌پرده با حجاب» اثر نعیمه اسلاملو برای قشر نوجوان (۱۲ تا ۱۷ سال) و کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» نوشته محمدعلی حبیب‌اللهیان برای بزرگسال (۱۸ سال به بالا) می‌باشد که علاقمندان می‌توانند این کتاب‌ها را با تخفیف ۴۰ درصد از کتابخانه‌های عمومی و موسسات فرهنگی قرآن و عترت سراسر استان تهیه کنند.

آزمون این رویداد که پیش از این قرار بود در چهارم آبان ماه برگزار شود، به‌صورت کتبی و حضوری در تاریخ ۹ آذر ماه سال جاری در سراسر استان برگزار خواهد شد که مکان‌های برگزاری آزمون، اطلاع رسانی می‌شود.

برای این مسابقه بیش از یک میلیارد ریال هدایای نقدی و غیر نقدی در نظر گرفته شده که در بخش بزرگسال به‌ترتیب به نفرات اول تا سوم هدایای نقدی ۵۰ میلیون ریال، ۴۰ میلیون ریال و ۳۰ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت و در بخش نوجوان نیز به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۳۰ میلیون ریال، ۲۵ میلیون ریال و ۲۰ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

همچنین به قید قرعه به افرادی که بالای ۷۰ امتیاز بگیرند، جوایزی شامل کمک‌هزینه به عتبات عالیات، نیم‌سکه بهار آزادی، دوچرخه، تب‌لت، لب‌تاپ و ساعت هوشمند اهداء خواهد شد و به افرادی که نمرات بالای ۵۰ نیز کسب کنند نیز به قید قرعه ۱۰ عدد کارت هدیه ۵ میلیون ریالی، ۱۰ عدد کارت هدیه ۳ میلیون ریالی و ۱۰ عدد کارت هدیه ۲ میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت، همچنین به حلقه مطالعاتی برتر نیز ۱۰۰ میلیون ریال کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس اعطاء خواهد شد.

علاقمندان از طریق لینک yun.ir/bushehrpl می‌توانند در این رویداد ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha