یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
میعادگاه منتظران

حوزه/ مراسم هفتگی قرائت دعاهای کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته ۲۰ و ۲۱ مهرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، همچون هفته‌های گذشته، مراسم هفتگی قرائت دعاهای، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران در روزهای ، پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه با حضور منتظران و عاشقان امام زمان(عج) برگزار خواهد شد.

دعای منتظران ظهور برای پیروزی مقاومت فلسطین

سه‌شنبه شب هجدهم مهرماه و همزمان با عملیات طوفان الاقصی گروه‌های مقاومت فلسطین علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین آقامیری و قرائت دعای محمدرضا غلامرضازاده بعد از نماز مغرب و عشاء قرائت شد. در این مراسم منتظران ظهور برای فرج امام زمان(عج)، دفع بلا و پیروزی جریان مقاومت فلسطین دعا کردند.

روز پنجشنبه بیستم مهرماه مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی حجت‌الاسلام علی‌اکبر صمدی و قرائت دعای مسعود زمانی بعد از نماز مغرب‌ و عشاء برگزار می‌شود.

صبح روز جمعه ۲۱ مهرماه مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» از ساعت ۶ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام احمد پناهیان و قرائت دعای احمد نیکبختیان برگزار می‌شود. این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه استانی نور پخش زنده خواهد شد.

قرائت صلوات ضراب اصفهانی از ساعت ۱۶ و قرائت زیارت آل‌یس بلافاصله بعد از نماز عشاء در روز جمعه پایان‌بخش برنامه‌های این هفته میعاد منتظران است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha